Tunerul german Väth și-a făcut numărul de magie cu un Mercedes-Benz C-Class T-Modell. Spre deosebire de proiectele anterioare, nivelul de modificări nu e la fel de substanţial, C-Class V18 fiind caracterizat prin subtilitate.
Ultima oară când am anunțat o creație Väth, caii putere și newton metrii difereau ca de la cer la pământ, comparativ cu modelul standard. De această dată, însă, motorul Clasei C rămâne în mare parte neschimbat. Tunerul a îmbunătăţit randamentul motorului turbo de 1.6 litri cu patru cilindri. Dar nu prea mult. Puterea a crescut de la 156 la 192 de cai putere, în timp ce cuplul a crescut de la 250 la 300 Nm. Schimbarea costă cam 1,500 de euro, manopera inclusă.
Creșterea puterii și a cuplului imprimă un efect minim; viteza maximă este acum de 230 km/h, față de cei 223 km/h oferiți de un C 180 obișnuit.
Înfățișarea lui Mercedes-Benz C-Class V18 este, cu siguranță, mai impresionantă, grație unui splitter negru pe față și a unui difuzor de aer nou pe spate (3,500 euro). În plus față de toate acestea, Väth a instalat patru țevi de eșapament ovale pentru sistemul sport de evacuare, care costă 2,600 euro.
Jante negre de 20 de inci (6,000 de euro setul) și un kit care coboară mașina cu 30 mm mai aproape de sol, completează imaginea C-ului.