La scurt timp după prezentarea versiunii facelift Mercedes-Benz Clasa C, constructorul auto premium prezintă și Mercedes-AMG C 63 și C 63 S Coupe. Cele două primesc o grila nouă Panamericana, deja o obișnuință în rândul modelelor AMG, dar și o transmisie nouă.
Dacă partea frontală a coupe-ului cu blocuri optice noi și grilă cu lamele verticale nu seamănă deloc cu cea a limuzinei, în partea posterioară, lucrurile rămân aproape neschimbate. Doar logo-ul AMG și indicativul C 63, respectiv C 63 S, confirmă apartenența la o clasă de putere superioară, iar evacuările vin acum cu un aspect nou. Un pic schimbat este acum și profilul, pentru că C 63 aleargă pe jante noi din aliaj de 18 inci, în timp ce versiunea S primește jantele mai mari, de 19.
La interior, pielea nappa de culoare neagră în contrast cu accente gri sau combinațiile contrastante red pepper/black, platinum white pearl/black and, și opțional, magma grey/black, dar și cusăturile galbene creează o atmosferă dinamică. Coupe-urile primesc un volan nou, cu partea inferioară aplatizată și cu zone tactile, care, prin mișcări de glisare, pot controla sistemul multimedia și diferite funcții. Zonele de priză ale volanului îmbrăcate în piele nappa perforată la C 63 și în microfibră la C 63 S.
Padelele montate pe coloana de direcție sunt din metal. Ecranul de șapte inci rămâne pe poziție în cazul versiunilor standard, dar clienții pot opta pentru unul mai mare, de 10.25 inci. Pentru cei pasionați de viteză, este disponibil software-ul AMG Track Pace (opțional la C 63, standard la C 63 S), care funcționează pe baza datelor GPS și senzorilor montați pe vehicul și este capabil să citească parametrii esențiali ai circuitului. Datele sunt redate pe head-up display-ul opțional, iar pistele Nurburgring și […]