Mașina asta n-a fost făcută să stea pe loc și nu o va face… Mercedes-Benz USA prezintă cele mai frumoasă zece locuri în care a ajuns Mercedes-AMG GT S, în ultimele luni. Bucurați-vă de fotografiile impresionante.
AMG GT S nu este mașina care să poată sta într-un loc. Toți acei 510 cai putere necheaza, iar motorul-leu V8 rage de sub capotă. Le-ați auzit? Ei bine, Barcelona cu siguranță, le-a auzit.
Pe parcursul fazelor finale de testare, mașina concepută de piloți și născută pe pistă s-a plimbat pe străzile din Barcelona. Ca să păstreze noul Mercedes-AMG GT S secret, cei de la Mercedes au folosit 97553 de metri de camuflaj.
GT S-ul a auzit chemarea pistei și a încercat-o și pe cea din Sitges, aflată la o oră cu mașina de Barcelona, de-a lungul coastei Mediteranei. Construită în 1923, pista a găzduit o singură cursă. La Sitges, mașina făcută să alerge și pista făcută să reziste și-au dat întâlnire.
Mercedes-AMG GT S și-a făcut debutul pe covorul roșu unde în altă parte, dacă nu aproape de dealurile Hollywood-ului: la Salonul Auto de la Los Angeles, chiar înainte de a ajunge pe șosele.
Ca să fie siguri că toată lumea îl aude cum rage, cei de la Mercedes au dus GT S-ul în tunelul de 16 kilometri din Gotthard, Elveția, al treilea cel mai lung tunel din lume. Fotografia înfățișează mașina în timpul unei binemeritate odihne.
Și ce mod deosebit de a începe un an nou! La început de 2015, noua mașină sport a făcut senzație la Salonul Auto de la Detroit, Michigan.
Și bineînețeles, nu poate sta într-un singur loc pentru mult timp. Nici chiar dacă este vorba despre o scenă. GT S s-a dezlănțuit pe pista Laguna Seca din California, una dintre cele mai dificile din lume.
Și nu putea să nu treacă și pe la Monte Carlo, orașul care, o data pe an, se transformă într-un circuit de curse pentru Marele Premiu de Formula 1, câștigat anul trecut de vicecampionul Nico Rosberg de la Mercedes AMG Petronas.
A părăsit apoi drumurile de coastă ca să tragă tare pe drumurile șerpuitoare din Alpii Francezi, exact genul de drumuri pentru care GT S-ul a fost construit. Un drum pentru connoisseuri, se spune.
Cu siguranță, ați văzut deja reclama difuzată de Mercedes-Benz la Super Bowl. Aceasta este o fotografie din culise. GT S este potrivit pentru drumurile cu serpentine din Europa, dar și pentru șoselele care străbat bătrânele păduri ale Californiei, acolo unde sau întrecut țestoasa și iepurele.
154 de curbe și doar un singur circuit: Nurburgring, Germania. Nicăieri nu este ca acasă. În timpul fazei de dezvoltare, GT S a parcurs 33 796 km numai pe această pistă.
În era selfie-urilor cât mai spectaculoase, în niciun caz mașina sport nu ar fi ratat asemenea moment: o ședință foto pe malul Golfului San Francisco, cu podul Golden Gate dispărînd în ceață.
Debutantul a petrecut destul de mult timp în California. Thermal Club din Palm Springs a fost gazda unui eveniment Private Lounge, unde câțiva dintre cei mai importanți jurnaliști auto și piloți au primit invitații speciale.
Acesta este locul unde s-au filmat primele imagini cu GT S-ul: pista de sare din Bonneville, Utah. Poate vi-o amintiți din filmul World’s Fastest Indian, cu Anthony Hopkins în rolul principal, de acum exact zece ani.
Și ultima fotografie făcută în cele mai frumoase 10 locuri a fost realizată în timpul rulării de-a lungul unei șosele din Utah, cu direcția… apusul de soare. Călătoria este cea care contează, nu destinația. Așa că unde se duce Mercedes-AMG GT S, nici nu contează.