Noul SLK – ce va purta denumirea SLC începînd cu această versiune revizuită – a ajuns în faza în care își petrece toate zilele dînd ture (lungi) pe celebrul circuit Nurburgring. Fotografii spion au fost la fața locului și au suprins o nouă serie de imagini.
Poate că i se spune “facelift”, dar în realitate, implică atât fața, cât și spatele mașinii. Odată cu apariția acestor noi fotografii spion, se vede clar unde au fost operate modificările pentru noul SLC, deși nu-ți poți da seama cum va arăta exact.
Deci, învelișurile negre ascund grila radiatorului, bara din față și farurile (forma generală se vede clar, dar elementele grafice de dedesubt sunt cele care vor defini caracterul vizual al noului SLC). Cam aceeași poveste este valabilă și pentru partea posterioară a mașinii: bara și difuzorul de aer sunt acoperite destul de bine, în timp ce stopurile se ascund practic la vedere, la fel ca și omoloagele lor din față.
Dar partea cea mai importantă a noului SLC se află sub capotă, acolo unde noua mașină va primi motoare mai puternice cu patru cilindri și posibilitatea de a opta pentru o transmisie automată cu 9 trepte, care ar trebui să-i poată oferi mașinii un raport echilibrat putere/eficiență.
Zvonurile susțin că Mercedes-Benz plănuiește să lanseze noul roadster SLC nu mai devreme de salonul auto de la Geneva care va avea loc în martie, anul viitor. Cu modelul actual pe piață încă din 2011, SLC-ul ar veni ca un facelift întârziat, demonstrînd faptul că Mercedes-Benz încearcă să intensifice vânzările în perioada târzie a carierei vehiculului. Piața decapotabilelor nu se află, sub nicio formă, la apogeul său, iar cifrele de vânzări sunt într-o continuă pantă descendentă, iar cei de la Mercedes-Benz sunt serios afectați de faptul că oferă două modele exclusiv decapotabile în forma SLC-ului (momentan SLK) și a SLE-ului (actualul SL).
Noua literă din denumire va aduce mai mult decât o referință alfabetică la Clasa C – SLC-ul va împrumuta și multe elemente interioare și exterioare, ceea ce este o veste bună din moment ce noua limuzină de clasă medie (și versiunea break) de la Mercedes-Benz arată foarte bine.
Nu există zvonuri despre o versiune de top AMG pentru SLC, dar dacă va fi să vie, așteaptă-te să folosească o versiune mai domoale a extraordinarului motor V8 de 4.0 litri, care se află și sub capota modelului C 63 AMG.