Acestea sunt primele poze-spion ale lui Mercedes Clasa C-Coupe, care este programat pentru lansare în noiembrie 2015, versiunea cabrio urmând în 2016.
Mercedes-Benz lucrează la dezvoltarea unui model complet nou Clasa C-Coupe, care nu va face niciun compromis.
Viitorul Mercedes Clasa C-Coupe nu va fi nicidecum mai ieftin decât limuzina și asta pentru că nu trebuie să mai facă loc unui model Clasa E Coupe bazat pe platforma Clasei C. De ce? Pentru că viitorul Clasa E-Coupe va fi poziționat mai sus și va fi un coupe care va aparține familiei E-Class.
O dată cu viitorul Clasa C-Coupe, Mercedes se va întoarce în vremurile sale bune și se pare că Mercedes și-a reamintit de galeria sa de coupe-uri celebre. Ne așteptăm la un design ceva mai elegant, cu linii fluide, asemenea celor de pe Clasa S-Coupe.
Dacă tot am vorbit despre coupe-uri, Mercedes-Benz are o tradiție îndelungată în ceea ce privește mașinile de o eleganță răvășitoare și un bun exemplu în acest caz este W124, urmat de CLK și de ultima generație Clasa C Coupe (C204).
Sub numele de cod C 205, Mercedes-Benz dezvăluie Clasa C-Coupe, care va fi construit pe platforma actualului C-Class și va avea un design de sine stătător.
Coupe-ul este complet nou de la podea și până la plafon, dar din păcate, ca și în cazul modelelor Audi A5 sau BMW Seria 4, montantul central va juca un rol important.
Construcția fără montant central care să nu întrerupă rama cromată a suprafeșei vitrate rămâne rezervată modelelor Clasa S Coupe și viitorului Clasa E Coupe.
Versiunea cabrio nu va adopta soluția celor de la BMW a plafonului rigid retractabil. În schimb, Mercedes-Benz va aborda soluția clasică a acoperișului textil. Mercedes-Benz va păstra deflectorul de aer montat deasupra parbrizului, protecția automată în caz de rostogolire din spatele banchetei și sistemul de încălzire pentru gât din tetiere.
Chiar dacă joacă doar un rol minor, versiunea diesel va fi oferită în continuare, în timp ce unitatea de 2 litri turbo pe benzină ar putea ajunge până la 238 CP și 370 Nm. Noul V6 bi-turbo de 3 litri cu 333 CP va înlocui actualul motor V6 aspirat de 3,5 litri, iar pe listă se află și o versiune Plug-In Hybrid.
Versiunea AMG va fi propulsată de noul motor V8 AMG de 4 litri cu peste 500 CP, care îi oferă, cel puțin teoretic, un avantaj față de BMW M4.
În ciuda camuflajului, putem observa faptul că oglinzile exterioare sunt montate pe portiere, în timp ce pe sedan acestea sunt montate la baza montantului față. Ne putem aștepta ca plăcuța de înmatriculare să fie amplasată în bara de protecție, iar, foarte probabil, stopurile subțiri și elegante care fac din S-Class Coupe un model extrem de rafinat, se vor regăsi și pe Clasa C Coupe.