Vorbind de modele coupe, nici nu mai trebuie să spunem că aspectul practic al lucrurilor trebuie să treacă în plan secund și să lase estetica în lumina reflectoarelor. Dar să nu vă imaginați nicio clipă că aspectul practic vrea să renunțe fără să lupte.
Gorden Wagener are misiunea nesemnificativă de a fi șeful departamentului de design de la Mercedes-Benz. Cu noul C-Class Coupe, spune că a fost nevoit să lupte din greu pentru a menține intactă silueta zveltă, deși acest lucru însemna un pic sacrificarea aspectului practic.
Linia coborâtă a platofonului își va pune amprenta pe spațiul pentru pasagerii din spate, dar și pe cel disponibil pentru bagaje. Modificările de design au impus împingerea în față a locurilor din spate, iar linia acoperișului a coborât cu 41 mm, în comparație cu modelul actual.
Toate acestea inevitabil fac din C-Class Coupe o mașină mai sportivă decât limuzina, pentru că pasagerii au o poziție mai joasă și, așadar întreaga mașină are un centru de gravitație mai jos. Și mai mult, suspensia a fost reconfigurată, iar direcția este mai precisă decât în cazul limuzinei, transformînd C-Class Coupe într-o veritabilă armă pe circuit.
Dacă totul decurge conform planurilor celor de la Mercedes-Benz, vom vedea noul C-Class Coupe pentru întâia oară anul acesta la salonul auto de la Frankfurt, iar mașina este așteptată să ajungă în showroom-urile din Europa în decembrie și în cele de peste ocean la începutul anului viitor.
Ni se promit două versiuni AMG puternice: C 63 Coupe cu 475 PS și C 63 S Coupe cu 510 PS, ambele prezentînd panouri laterale unice, care lățesc amprenta mașinilor. Ulterior, o decapotabilă cu acoperiș textil va fi adăugată gamei.
Sursă: autonews.com