Daimler AG înregistrează profit record în cel de-al doilea sfert din 2015

,
982 0

Lucrurile se mișcă bine pentru Daimler AG, profitul din exploatare ajungînd cu 54% mai mare în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Succesul impresionat se datorează faptului că cei de la Mercedes-Benz au atuuri în fața companiilor premium rivale pe cea mai importantă piață a momentului – China –, dar și lansării câtorva modele noi care au crescut vânzările totale.

Încasările totale, dincolo de dobânzi și taxe au atins 3,78 miliarde de euro, de la 2,45 miliarde de euro, sumă înregistrată anul trecut, așadar iată creșterea de 54% menționată anterior. Marja reală de profit din producția de mașini a atins, în sfârșit, borna de 10% și a înregistrat un venit total cu 10,5% mai mare, în timp ce vânzările au înregistrat o creștere cu 19%, cu o sumă totală în valoare de 37,5 miliarde de euro.

Conform propriilor predicții, pentru Daimler, încasările și câștigurile desfășurarea activităților vor crește semnificativ anul acesta. Cifrele înregistrate în cel de-al doilea sfert din 2015 au fost cele mai mari cifre înregistrate pe parcursul oricăror alte trei luni din istoria companiei.

Dieter Zetsche este încrezător în faptul că unitatea auto poate menține profitabilitatea la același nivel pe parcursul întregului an, pentru că noi modele se lansează chiar în aceste momente. Arndt Ellinghorst, un analist londonez de la Evercore ISI a declarat: “Au un moment propice grație noilor produse, dar beneficiază și avantajul efectelor cursului valutar pozitiv”, a spus acesta. “Marja ar putea crește până la 12%.”

Așa cum am menționat, obiectivul celor de la Mercedes-Benz este să devină producătorul premium numărul unu în lume, lucru pentru care trebuie să-l depășească pe liderul actual, BMW, și pe rivalul aflat pe locul 2, Audi. Există și un interval de timp: Mercedes-Benz trebuie să facă asta până la finalul deceniului.

Plănuind lansarea a patru noi modele SUV anul acesta și sosirea noului E-Class la începutul anului viitor – modelul principal al întregii game – cei de la Mercedes-Benz par pregătiți să depășească Audi până la finele acestui an, companie în urma căreia se află (după jumătate de an) cu mai puțin de 4.000 de unități. Audi a lansat noul SUV Q7, așa că această competiție ar putea fi una strânsă.

Pe de altă parte, Mercedes-Benz a fost singurul brand premium dintre cele trei care a înregistrat o creștere a vânzărilor pe piața din China luna trecută, crescînd cu nu mai puțin de 39%, în comparație cu scăderea de 0,1% înregistrată de BMW și de cea de 5,8% înregistrată de Audi.

Sursă:: autonews.com

 

Comentati?

Your email address will not be published.