Cum să învingi lista de așteptare pentru Mercedes-AMG GT

,
1.86K 0

Mercedes-AMG GT a provocat agitație mare în urma debutului său. Și ca orice alt coupe sport cu reputație de supercar, vine în stoc limitat. Cum să “învingi” lista de așteptare?

Simplu. Îndreaptă-ți atenția spre second-hand sau așa-zisa piață gri. Mașini cu kilometraj redus și cărți de service curate. O grămadă de modele Mercedes-AMG GT cu puțini kilometri la bord au început să-și facă apariția pe internet. Doar trebuie să cauți serios.

Cele mai multe dintre reclamele găsite pe portalul mobile.de, unul dintre cele mai mari din lume, nu ne-au câștigat încrederea, cu descrierile lor fără sens sau fără fotografii veritabile, printre aspectele negative. Dar am reușit să dăm și peste o serie de anunțuri care merită luate în seamă.

Un model negru înmatriculat la începutul acestui an primește, în acest moment, titlul de cel mai ieftin Mercedes-AMG GT de pe internet. Are un preț de listă de 164.890 euro, un preț rezonabil avînd în vedere că vorbim despre versiunea GT S cu 510 CP, cu o listă lungă de dotări opționale și doar 23 de kilometric (16 mile) la bord.

Mercedes-AMG GT

Un alt exemplar pentru care merită să salivezi este un alt Mercedes-AMG GT S, argintiu. Echipat cu sistemul de sunet super căutat Burmester, acesta se află în acest moment în parcarea dealerului HBW-Handelsangentur localizată în Barsbüttel, Germania. Prețul său? 182.500 euro.

Prețul oficial pentru noile coupe-uri Mercedes-AMG GT sunt mult mai mici, bineînțeles, dar bifarea căsuțelor corespondente opționalelor poate umfla cu ușurință prețul final. Versiunea de bază cu 462 CP pornește de la 115,430 euro, în timp ce modelul de 510 CP pleacă de la 134,351 euro.

Mercedes-AMG GT are un centru de greutate coborat și un șasiu deosebit de rafinat, care funcționează sub atenta obladuire a sistemului electronic AMG Ride Control. Puterea vine de la noul motor V8 bi-turbo de 4 litri, construit de la zero de către sub-brand-ul responsabil cu mașini puternice AMG al celor de la Mercedes. Este transmisă către puntea spate prin intermediul unei transmisii cu dublu ambreiaj, în șapte trepte. Configurația cutiei asigură o distributie ideală a greutății de 1,645 kg, cu o ușoară predilecție către spate (47/53%).

Comentati?

Your email address will not be published.