PREZENTARE LIVE MERCEDES-AMG GT R – A scăpat din infern!

,
1.77K 0

Vine din iad, dar promite raiul pe pământ! Mercedes-AMG GT R tocmai a fost eliberat pe circuit. “Arată și se conduce ca și cum ar fi scăpat din infern”, spune Tobias Moers, Președintele Consiliului de Administrație de la AMG.

Mașina sport pur-sânge, Mercedes-AMG GT R, cu ADN de mașină de curse, marchează un moment important în istoria companiei, fiind nici mai mult, nici mai puțin decât versiunea stradală a bolidului de curse GT3.

Așa cum v-am anunțat deja, GT R vine la pachet cu 585 CP, ceea ce o face cea mai puternică mașină certificată pentru circulația pe drumurile publice, construită vreodată la Affalterbach. Elementele aerodinamice active și înfățișarea modelului proiectat sub comanda piloților fac această mașină cea mai afurisită bestie de pe șosea.

Mercedes-AMG GT R (5)

Prezentarea live a arătat bestia făcîndu-și drum prin junglă, alergînd cu un ritm amețitor, înghițind, pur și simplu, asfaltul și gonind animalele sălbatice din calea sa. Între timp, vocea campionului mondial din Formula 1, Lewis Hamilton, este ușor de recunoscut prin comunicația radio. Probabil că este nevoie de un campion mondial pentru a îmblânzi fiara pregătită să lupte cu Porsche 911 GT3 RS!

Mercedes-AMG GT R (1)Hamilton se oprește gâfâind la boxe, dar atunci când mecanicii se apropie de el, pilotul pornește din nou la drum, teleportîndu-se, alături de monstrul verde, înapoi în pădurea tropicală.

Revine apoi pe pistă, la Brooklands, în Marea Britanie. Ca să fim mai exacți, mașina revine deasupra circuitului, pentru că un elicopter livrează uriașul pachet prețios. Containerul, marcat cu inscripția “Mercedes-AMG GT R”, însoțită de avertismentul “Atenție la bestie”, este coborât la pământ cu precizia unui chirurg în sala de operații.

Safety Car-ul AMG GT S și un GT3, alături de alte două GT-uri, o salută călduros, făcînd drifturi pe circuit și distrugîndu-și anvelopele într-o demonstrație de forță.

Fierbînd pe dinăuntru, prizonieră în container, bestia este, în sfârșit, eliberată, iar pe circuit dă senzația că se simte ca acasă. Luminile stroboscopice și artificiile sunt eclipsate de imaginea sa fioroasă, dar și de un motor care sună ca o veritabilă armă de foc.

Mercedes-AMG GT R (15)Tobias Moers coboară din mașină, dar nu-și poate ține discursul. Este întrerupt de campionul mondial Hamilton: “Am venit să-mi iau mașina. Te superi dacă o iau puțin la plimbare?”, întreabă acesta.

“Ești sigur că este legal să ieși cu așa ceva pe șosea?”, întreabă Hamilton neîncrezător, atunci când aduce mașina înapoi.

“Arată și se conduce de parcă a scăpat din infern!”, răspunde Tobias Moers.

Și vorbind despre cum arată, Mercedes-AMG GT R, aici în nuanța exclusivă “AMG green hell magno”, vine cu ceea ce șefii de la AMG numesc grila Panamericana, lansată oficial odată cu apariția modelului GT3 de anul trecut. Înfățișarea sa robustă este scoasă în evidență de aripile proeminente, dar și de eleronul reglabil din spate, toate acestea dînd senzația că mașina plutește în aer. Dar suspensia coborâtă și ecartamentul mărit lipesc dragonul AMG de șosea.

Mercedes-AMG GT R (19)

Capota curbată adăpostește motorul V8 biturbo de 4,0 litri, cu un plus de putere, atingînd 585 CP. Mai ușor ca GT S-ul, la o greutate de 1,630 kg, bolidul aleargă de pe loc până la 100 km/h în doar 3,6 secunde, în drumul său spre viteza maximă de 318 km/h. Niciodată Mercedes-AMG nu a înmagazinat atât de multe elemente tipice mașinilor de curse într-o mașină certificată pentru circulația pe drumurile publice.

Dar toate aceste cifre nu redau nici măcar jumătate din povestea noului Mercedes-AMG GT R. Dacă ați ratat prezentarea live, vă invităm pe pagina oficială de Facebook Mercedes-AMG pentru a urmări integral clipul de 15 minute.

Comentati?

Your email address will not be published.