Mercedes-Benz la Super Bowl – O reclamă de Oscar

Reclama Mercedes-Benz – Din culise
,
1.82K 0

Mercedes-Benz a lucrat alături de cei mai buni profesioniști pentru a face – ceea ce toată lumea numește deja – cea mai bună reclamă care va fi difuzată duminică, în timpul finalei NFL. Expertul care a realizat efectele vizuale a câștigat deja doua premii Oscar.

Au spulberat barierele efectelor speciale pentru a aduce în prezent o poveste de sute de ani. Robert Stromerg este omul care a dus proiectul la bun sfârșit. Este nimeni altul decât expertul care a câștigat două premii Oscar pentru efecte vizuale: unul în 2010, pentru inovatorul “Avatar”, filmat special pentru cinematografele iMax și altul pentru „Alice în Țara Minunilor”, un an mai târziu. De asemenea, a lucrat îndeaproape cu Johnny Depp pentru producția “Pirații din Caraibe” și cu Angelina Jolie pentru proiectul ei “Maleficient”. Iar orice film care v-a lăsat cu gura căscată în ultimii ani, orice film la care vă puteți gândi, el l-a făcut! Sau poate ca să ne apropiem de mașini, ar trebui să menționăm “The Fast and Furious: Tokyo Drift”?

Avatar Oscar

Robert Stromberg a câștigat deja două premii Oscar pentru “Avatar” și pentru “Pirații din Caraibe”

Așa că așteptările erau uriașe, iar bugetul pe măsură, deși suma este strict secretă. Tot ce știm este că este o sumă alcătuită din 7 cifre.

Deși a clipul a fost filmat într-o locație reală, echipa a plantat copac după copac, într-o sesiune generată, evident, pe calculator, pentru a conferi un plus de densitate pădurii în care urma să aibă loc cursa dintre iepure și țestoasă. Robert Stromberg s-a considerat norocos că nu a fost nevoit să construiască totul de la zero.

„Am vrut să oferim o senzație reală, așa că am filmat în locații reale, în care am introdus o poveste de calitate și tocmai acest aspect este foarte interesant”, spune Stromberg.

Echipa a avut parte de trei zile ploioase și de una însorită. De atât au avut nevoie pentru a înregistra totul. “În ultima zi, decorul a fost magic, cu toată ceața apărută după zilele cu ploaie”, își amintește producătorul Alex Kokak, fericit că nu a fost nevoit să tragă scenele pe un platou de filmare, cu un ecran verde în spate.

The tortoise and the hare3

Robert Stromberg, regizor: “Am încercat să dăm tuturor animalelor din reclamă caracteristici cât mai umane.”

Fiecare animal care apare în clip a fost desenat și redesenat de un miliard de ori, pentru a obține o anumită expresie facial și pentru a primi caracteristici umane. A fost o muncă titanică, de la schițe la desene, apoi de la picture la sculpturi și, în cele din urmă, la personajele care prind viață pe ecranul dumneavoastră.

Echipa a sperat să obțină efectul “wow” și exact de asta a avut parte încă de la prima vizionare a reclamei.

Un grup de experți se va întâlni duminică seara și va desemna cea mai bună reclamă de la Super Bowl. Echipa Mercedes-Benz speră că reclama lor va fi cea premiată.

Comentati?

Your email address will not be published.