Mercedes-Benz a lucrat alături de cei mai buni profesioniști pentru a face – ceea ce toată lumea numește deja – cea mai bună reclamă care va fi difuzată duminică, în timpul finalei NFL. Expertul care a realizat efectele vizuale a câștigat deja doua premii Oscar.
Au spulberat barierele efectelor speciale pentru a aduce în prezent o poveste de sute de ani. Robert Stromerg este omul care a dus proiectul la bun sfârșit. Este nimeni altul decât expertul care a câștigat două premii Oscar pentru efecte vizuale: unul în 2010, pentru inovatorul “Avatar”, filmat special pentru cinematografele iMax și altul pentru „Alice în Țara Minunilor”, un an mai târziu. De asemenea, a lucrat îndeaproape cu Johnny Depp pentru producția “Pirații din Caraibe” și cu Angelina Jolie pentru proiectul ei “Maleficient”. Iar orice film care v-a lăsat cu gura căscată în ultimii ani, orice film la care vă puteți gândi, el l-a făcut! Sau poate ca să ne apropiem de mașini, ar trebui să menționăm “The Fast and Furious: Tokyo Drift”?
Așa că așteptările erau uriașe, iar bugetul pe măsură, deși suma este strict secretă. Tot ce știm este că este o sumă alcătuită din 7 cifre.
Deși a clipul a fost filmat într-o locație reală, echipa a plantat copac după copac, într-o sesiune generată, evident, pe calculator, pentru a conferi un plus de densitate pădurii în care urma să aibă loc cursa dintre iepure și țestoasă. Robert Stromberg s-a considerat norocos că nu a fost nevoit să construiască totul de la zero.
„Am vrut să oferim o senzație reală, așa că am filmat în locații reale, în care am introdus o poveste de calitate și tocmai acest aspect este foarte interesant”, spune Stromberg.
Echipa a avut parte de trei zile ploioase și de una însorită. De atât au avut nevoie pentru a înregistra totul. “În ultima zi, decorul a fost magic, cu toată ceața apărută după zilele cu ploaie”, își amintește producătorul Alex Kokak, fericit că nu a fost nevoit să tragă scenele pe un platou de filmare, cu un ecran verde în spate.

Robert Stromberg, regizor: “Am încercat să dăm tuturor animalelor din reclamă caracteristici cât mai umane.”
Fiecare animal care apare în clip a fost desenat și redesenat de un miliard de ori, pentru a obține o anumită expresie facial și pentru a primi caracteristici umane. A fost o muncă titanică, de la schițe la desene, apoi de la picture la sculpturi și, în cele din urmă, la personajele care prind viață pe ecranul dumneavoastră.
Echipa a sperat să obțină efectul “wow” și exact de asta a avut parte încă de la prima vizionare a reclamei.
Un grup de experți se va întâlni duminică seara și va desemna cea mai bună reclamă de la Super Bowl. Echipa Mercedes-Benz speră că reclama lor va fi cea premiată.