Lucruri pe care nu le știați despre Mercedes-AMG GT R

,
1.74K 0

Nu numai o înfățișare spectaculoasă și un motor V8 reconfigurat pentru a dezvolta mai multă putere fac din bestia Mercedes-AMG GT R ceea ce este. Am urmărit noua creație AMG, i-am descoperit fiecare centimetru din momentul în care a fost eliberată din container-ul adus cu elicopterul la Brooklands, Marea Britanie. Dar încă mai sunt câteva secrete de dezvăluit.
1. Doi ani a durat dezvoltarea sistemului aerodinamic patentat al șasiului GT R-ului.

După teste și încercări nenumărate, inginerii AMG au ajuns la acest rezulat: un sistem care reduce rezistența la vânt, mărește viteza aerului pe sub vehicul, scade presiunea și face toate astea fără să afecteze dinamica părții posterioare. “Este capodopera, piesa de rezistență a mașinii”, spune șeful departamentului de dezvoltare a aerodinamicii, Gustavo Estrada.

Mercedes-AMG GT R (7)La viteze de 80 km/h pe modul RACE, o piesă din carbon, care cântărește numai două kilograme, coboară automat cu aproximativ 40 de milimetri pentru a schimba considerabil fluxul de aer. Această mutare dă senzația că mașina este practic “aspirată” de asfalt și anulează efectul de ridicare a punții față cu aproximativ 40 de kilograme la 250 km/h.

2. Grila “Panamerica” a GT R-ului ar trebui să fie dezastruoasă pentru aerodinamică.
Dar Estrada și echipa sa i-au reconfigurat funcțiile, obținînd o circulație a aerului minimă în compartimentul motorului.

Această funcție unică vine din lumea motorsportului și își sărbătorește lansarea la un model de serie odată cu apariția Mercedes-ului AMG GT R. Cele 15 lamele cromate ale grilei amintesc de înfățișarea mașinii de curse AMG GT3.

Forma originală a noii grile a radiatorului poate fi văzută la mașina clasică Mercedes‑Benz 300 SL, cea care a câștigat legendara cursă stradală Panamericana în Mexic, în 1952.

3. Flapsurile active din partea frontală a GT R-ului se pot închide și deschide într-o secundă.
Este important ca mutarea să se facă rapid, iar flapsurile să rămână deschise doar atât cât este nevoie. Acestea sunt controlate electronic și au nevoie doar de o secundă să se închidă cu ajutorul unui motor electric, pentru a îmbunătăți fluxul de aer și, în consecință, performanța aerodinamică.

Acestea stau, în mod normal, închise, chiar și la viteze mari, în timpul frânării și în viraje rapide.

Mercedes-AMG GT R (11)4. Clipurile promoționale difuzate la premiera mondială a Mercedes-ului AMG GT R, dar și înainte ca bestia să-și facă apariția a fost filmat în Thailanda, în Italia, în zona Lacului Como, și în “Iadul Verde” de la Pădurea tropicală se în cauză, se află, e ușor de ghicit, în sudul Asiei, iar circuitul pe care apare mașina este, evident, acolo unde sunt dezvoltate toate super-mașinile Mercedes-AMG, Nurburgring.

5. Se zvonește apariția unui model Black Series. În timpul unui interviu acordat la Festivalul Vitezei Goodwood, președintele Mercedes-AMG Tobias Moers a alimentat zvonurile care dau ca sigură apariția unui GT și mai fioros.

“Black Edition încă nu și-a spus ultimul cuvânt”, a sugerat acesta.

Bestia verde va putea fi comandată începînd cu 21 noiembrie, iar primele comenzi vor fi onorate începînd cu martie 2017.

 

Comentati?

Your email address will not be published.