Conceptul Mercedes-AMG GT – Prima mașină hibrid ultra-performantă de la AMG

,
1.8K 0

Aceasta este prima mașină hibrid ultra-performantă construită de AMG: Conceptul Mercedes-AMG GT tocmai a fost prezentat la Geneva. Este un cadou aniversar pentru Mercedes, la 50 de ani de când s-au pus bazele companiei. Bolidul reprezintă o avanpremieră a design-ului viitorului model de serie.

Pe drumul către electrificare, Conceptul Mercedes-AMG GT vine pe lume ca fiind cel de-al treilea model dezvoltat complet de AMG. Este vorba de performanță hibrid în versiune de top, pentru că acest concept vine însoțit de cifre uluitoare. Un motor electric independent montat pe puntea spate, un motor pe combustie V8 de 4.0 litri și baterii ușoare ultra-performante, mai mici și mai ușoare decât bateriile convenționale, își unesc forțele pentru a asigura o putere de peste 800 de cai putere. Acest lucru reprezintă încă o dovadă că strategia sistematică AMG Lightweight Performance este implementată progresiv.

Mercedes-AMG GT Concept

Tracțiunea integrală de la AMG, 4MATIC+, este asistată și de motorul electric. Sistemul acționează roțile din spate și are efectul unui propulsor suplimentar. În plus, conform principiul controlului vectorial, fiecare roată primește cuplu individual.

Mercedes-AMG GT Concept

Există trei tipuri de operare care pot fi preselectate prin intermediul unității electrice de rulare: Conceptul AMG GT se poate deplasa pur electric sau doar pe baza motorului pe combustie, ori poate combina cele două surse de putere ca oricare alt vehicul hibrid.

Probabil că vă așteptați ca o mașină cu asemenea sistem de propulsie să fie extrem de silențioasă. Vă înșelați! Conceptul Mercedes-AMG GT a tunat și a fulgerat pe scena de la Geneva, demonstrând că are ceva de spus în acest segment și că o va face. Așa că Porsche Panamera, fii pe fază!

Coupe-ul super puternic cu patru uși este un veritabil prădător, care poate ajunge de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3 secunde, ca oricare alt hypercar, promite Ola Kallenius, membru în Consiliul de Administrație de la Daimler AG.

Mercedes-AMG GT Concept

Cu proporții robuste, dar și linii senzuale, noul membru al familiei AMG, aflată în continuă creștere, GT-ul cu patru uși are o înfățișare pe măsura cifrelor cu care se laudă. Partea frontală nu seamănă cu nimic din ce ați văzut până acum în gama Mercedes. GT-ul cu patru uși preia grila Panamericana, tipică modelelor AMG din ultima perioadă, cu steaua în trei colțuri montată în centru și sprijinită de lamelele verticale.Mercedes-AMG GT Prize mari de aer și elemente active de aerodinamică asigură un flux de aer superior. O noutate pentru modelele construite la Affalterbach este reprezentată de farurile angulare foarte înguste. Capota alungită coboară până spre arcadele roților și vine cu nervuri care subliniază faptul că ascunde o putere impresionantă.

LED-urile nu mai sunt la modă, pentru că au fost înlocuite de lasere! Mașina sport cu patru uși este prima care prezintă tehnologia “nano active fiber”, cu elemente de înaltă tehnologie cu straturi multiple.  Efectul iluminator 3D asigură Conceptului GT o semnătură luminoasă unică. Semnalizatoarele sunt amplasate în partea superioară a farului și prezintă o secvență serială foarte rapidă.

Conceptul vine cu un profil specific coupe-urilor, acoperișul coborând armonios către posteriorul sexy, făcând loc unui nou set de uși cu geamuri fără rame. Niciuna dintre uși nu prezintă mânere convenționale, Mercedes-AMG GTci o tehnologie bazată pe senzori. Umerii largi subliniază proporțiile solide ale GT-ului.

În mod surprinzător, ca și cel mai lung coupe din lume, Mercedes-Maybach 6, Conceptul GT nu are oglinzi laterale. Funcția lor este preluată de camere miniaturale, montate pe aripi.

Din spate, stopurile foarte înguste și țeava de evacuare integrată central în difuzorul din fibră de carbon curbat spre asfalt la extremități, subliniază caracterul sportiv al GT-ului de familie.

Jantele multi-spiță vin cu frâne ceramice ultra-performante. Etrierele sunt vopsite în bronz și prezintă inscripția “AMG Carbon Ceramic”.

“Viitorii 50 de ani ai companiei AMG se anunță cel puțin la fel de interesanți ca primii 50”, a fost concluzia CEO-ului de la Daimler, Dieter Zetsche.

Comentati?

Your email address will not be published.