Mercedes-Benz România lansează prima sa campanie de brand prin care își propune să-i sprijine pe cei mai ambițioși români, evidențiind parteneriate de succes la nivel local.
Pornind de la deviza Mercedes-Benz potrivit căreia pentru a deveni cel mai bun, trebuie să trăiești excelența prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine în întâmpinarea românilor conectându-i cu parteneri inovatori și de încredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu.
Campania Mercedes-Benz a pornit cu materiale video ce prezintă povești neștiute despre cei patru români.
Astfel, Andreea Esca a fost în Țara Făgărașului pentru a redescoperi autenticitatea și simplitatea satului românesc, alături de tatăl său și de Mercedes-Benz GLC. Călătoria a pornit din locurile copilăriei sale: „Nu te poţi opri doar pentru că ai obosit, trebuie să termini drumul. De aceea vin aici – pentru a […]
Aflați poveștile spuse chiar de ei, pe site-ul Flote Auto.