Mercedes a adus la Geneva o versiune foarte specială a Clasei G. Mercedes-Maybach G 650 Landaulet va fi comercializat în doar 99 de unități și va doborî toate recordurile cu un preț de aproape 750.000 de euro. LIVE DE LA STANDUL MERCEDES.
Prin tradiția transformării modelelor de lux cu Maybach sau Mercedes 230 în modele sub-cabrio Landaulet, un vehicul extrem de off-road este, în zilele noastre, o cerință obligatorie. Și ce idee ar fi mai bună decât combinația dintre un vehicul extrem de off-road ca G-Class și un brand de lux ca Maybach? Rezutatul este un model cu motor V12 biturbo de 6.0 litri, capabil să dezvolte 630 CP și un cuplu de 1.000 Nm, care are la bază modelul G500 4×4².
Construit special pentru clienții cu dare de mână de pe piețele din America, Rusia sau zona arabă, Mercedes-Maybach G 650 Landaulet rămâne un G-Class cu punți portale, cu o gardă la sol de 450 mm și cu diferențiale blocabile 100%.
5.345 de milimetri în lungime, ampatament de 3.428 de milimetri și o înălțime de 2.235 de milimetri ar trebui să asigure un spațiu de jumătate de metru pentru ca cei patru pasageri să călătorescă foarte confortabil. Șoferul și pasagerul din față stau sub un acoperiș închis fix, iar cei doi pasageri din spate pot deschide acoperișul prin apăsarea unui buton. În plus, un perete despărțitor permite izolarea șoferului în partea din față. Peretele poate deveni și transparent printr-o simplă apăsare.
Oricine ia loc în spatele noului Mercedes-Maybach G 650 Landaulet se poate bucura de scaune din piele cu funcții de masaj cu suport pentru coapse și, grație ampatamentului extins cu 578 de milimetri, de un spațiu extraordinar pentru picioare. Elementele de control pentru deschiderea sau închiderea peretelui despărțitor sunt integrate în spațiul din spatele suporturilor de pahare. Două măsuțe pliabile cu inserții din piele servesc drept suport de scris sau spațiu de stocare pentru tablete. Ca și bordul din partea din față, există în spate un “G-Cockpit”. Sunt acolo cele trei butoane prin care pot fi controlate atât iluminatul interior, cât și acoperișul. Mai mult, există două torpedouri în G-Cockpit, dar și mânare tipice Clasei G.
În spate, pasagerii au o poziție înaltă. Chiar foarte înaltă. Pragul electric extensibil urcă două trepte. Acest lucru înseamnă că urcarea la bord poate fi o misiune dificilă. Clienții de categoria grea trebuie să ia în calcul opțiuni alternative. Pragul extensibil poate suporta 120 de kilograme. Odată ce ai reușit să urci la bord, totul va fi ca un răsfăț. Scaunele de primă clasă pot fi reglate, ventilate și încălzite în toate direcțiile. Energizing este denumirea funcției de masaj, pe care dezvoltatorii Mercedes-Wellness au învățat-o de la tehnica de masaj cu pietre calde.
Peretele despărțitor dintre partea din față și partea din spate separă oamenii care se află la muncă, la volan, și nu doar din punct de vedere acustic, ci și vizual, de domnii aflați în spate. Suporturile de pahare cu control termic mențin șampania rece sau păstrează lichidele calde. Cele două ecrane de înaltă rezoluție, cu o diagonală de 25.4 cm (10 inci), care pot fi comandate separat prin intemerdiul unor telecomenzi, oferă divertisment atunci când acoperișul electric este închis. Este întotdeauna o idee bună atunci când plouă. Și atunci când te grăbești. Pe măsură ce se apropie de viteza maximă limitată electronic la 180 km/h, Landaulet-ul este foarte expus la curent.
Și mai este ceva? Ah, da, prețul. 749.700 de euro, TVA inclus. În viața de zi cu zi, acesta echivalează cu o proprietate de lux. Sau doar cu un G-Class cu un lounge de clasa întâi în partea din spate. În cele din urmă, din Maybach Landaulet nu lipsește nimic. Are totul în el, totul. Evident, puteți omite ceva. Dar acest lucru reduce greutatea, nu și prețul.