Mercedes-Benz strălucește la salonul auto de la Geneva printr-un număr mare de premiere la standul său: de la Conceptul Mercedes-AMG GT, supercar-ul prototip cu patru uși care marchează debutul trenului de rulare hibrid EQ Power + în gama AMG, și până la debutul modelului E-Class Cabriolet, al modelului AMG GT Roadster Edition 50 C și a break-ului Mercedes-AMG 63 E + S 4Matic. În fața tuturor s-a aflat gloriosul G-Class, sub forma somptuosului Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. LIVE DE LA GENEVA.
Conceptul Mercedes-AMG GT. Nemții aniversează 50 de ani de existență a ramurii sportive cu primul supercar hibrid cu 805 CP și patru uși. Sistemul de propulsie hibrid este denumit EQ Power +, ceea ce Daimler denumește KERS la monopostul său de Formula 1. La conceptul de la Geneva, acest lucru echivalează cu o combinație între motorul de ultimă oră pe benzină V8 și o unitate electrică ultra-performantă. Ambele conectate inteligent și combinate cu un concept de baterie modulară. Sprintul de la 0 la 100 km/h durează sub 3 secunde – ceea ce corespunde timpului obținut de o super mașină sport. Motorul AMG V8 de 4.0 litri dezvoltă 600 CP. Tracțiunea integrală primește și ea o notă progresivă: puntea pate acționează un motor electric puternic, care vine în ajutorul cuplului vectorial with targeted over-acceleration (HELP!).
Mercedes E-Class Coupé și Cabriolet. La Geneva, Mercedes completează gama E-Class cu debutul european al modelului Coupe și cu prezentarea modelului Cabrio. Cele două vin cu numeroase elemente commune în ceea ce privește design-ul exterior, modificările fiind operate la interior față de limuzină și la capitolul motorizare. Cabriolet-ul rămâne loial acoperișului textil și oferă patru locuri pe deplin confortabile grație ampatamentului generos de 2,87 metri și a lungimii de 4,83 metri. Porttbagajul are o capacitate variabilă de la 310 la 385 de litre, în funcție de poziția acoperișului, în timp ce funcțiile multimedia și de siguranță sunt identice cu acelea care se regăsesc la limuzină și la coupe. Gama de motoare pe benzină și pe motorină va primi pentru prima dată și versiuni cu tracțiune integrală 4Matic, iar debutul comercial este programat pentru această vară. CITIȚI AICI MAI MULTE DESPRE E-CLASS CABRIO. (E în Drafts!)
Mercedes-AMG E 63 + S 4Matic T-Modell. Clienților mai sportivi, Mercedes le dedică break-ul AMG E 63 S 4Matic+, modelul în versiune pentru familie a super limuzinei care a fost prezentată anul trecut. E-Class își arată astfel adevăratul potențial, datorită motorului twin turbo V8 de 4.0 litri cu 612 CP și 850 Nm, în combinație cu tracțiunea integrală controlată electronic și transmisia AMG cu dublu ambreiaj și nouă trepte AMG Speedshift MCT, care îi permite modelului E 63 să atingă 100 km/h în doar 3,5 secunde. Aerodinamica și structura au suferit schimbări majore, printre care și diferențialul blocabil electronic. Mercedes oferă încă un model la fel de sportiv, Mercedes-AMG E 63 4Matic+ cu 571 CP. Caracterul practic al break-ului rămâne intact, cu un volum al portbagajului variind între 640 și 1.820 de litri.
GT C Roadster Edition 50, care are la bază noul GT C cu 557 CP. Roadster-ul vine cu elementele modelului Edition 50 Mercedes-AMG GT C Coupe prezentat la Detroit și va fi disponibil exclusiv în culorile Graphite Grey Designo Magno și Designo Magno Cashmere White, în combinație cu finisaje exterioare în negru crom și cu piele nappa în două nuanțe Black și Silver Pearl și cusături argintii cu model tip diamant. CITIȚI MAI MULTE DESPRE EDIȚIA SPECIALĂ AICI.
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. Pentru a încheia turul la stand-ul Mercedes de la Geneva, aruncăm o privire la cele mai scumpe modele de pe întreaga listă de prețuri a companiei. Vorbim despre G-Class decapotabil cu motor V12, care va fi disponibil în doar 99 de unități în versiune Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. Printre dotările impresionante, regăsim finisajele scumpe tipice modelelor Mercedes-Maybach, un ampatament mai lung, scaune individuale în spate, la nivelul celor aflate în Clasa S, un acoperiș textil aflat deasupra locurilor din spate, o suspensie ridicată cu punți portale modificate și motorul V12 twin turbo configurat de AMG cu 630 CP. Prețul? Dacă e nevoie să întrebați, înseamnă că într-adevăr nu vi-l permiteți: 750.000 de euro. CITIȚI MAI MULTE DESPRE G 650 LANDAULET AICI. (E în Drafts)