Compania care nu are nevoie de prezentare se prezintă într-o nouă reclamă

,
1.46K 0

Compania auto care nu are nevoie de nicio prezentare, Mercedes-Benz, își prezintă, încă o dată, legenda, din momentul în care Karl Benz și Gottlieb Daimler au pus primele automobile pe șosea și până în momentul în care Mercedes a trimis în lume cea mai inteligentă limuzină business construită vreodată.

Prezintă… Asta face Mercedes-Benz încă din 1886, așa cum spune vocea din noua reclamă lansată de companie. Prezintă primul automobil. Prezintă peste 100.000 de elemente inovatoare integrate. Prezintă lucruri noi, performanță, siguranță, design și plăcere la volan.

Cu un istoric inegalabil în motorsport, cu sisteme de siguranță patentate și lăudîndu-se cu poziția de lider în segmentul de lux, anul acesta, care este cel de-al 130-lea an al companiei, producătorul german prezintă – așa cum susține – o gamă amplă de coupe-uri, limuzine, SUV-uri, decapotabile și modele roadster.

Prezintă cea mai tânără și mai dinamică gamă din lume. Totul lansat de compania auto care nu are nevoie de prezentare, pentru că stilul caracteristic și confortul cu care își răsfață pasagerii au devenit, de multă vreme, legendare în industrie.

Campania lansată de Mercedes-Benz SUA pare că dă roade. În Statele Unite, producătorul german a înregistrat cea mai bună lună aprilie din istorie. Cu 29.236 de mașini vândute între Oceanul Pacific și Atlantic, Mercedes-Benz își confirmă poziția de lider în fața celor de la Lexus și BMW.

“Ne îndreptăm spre un al doilea sfert foarte puternic, cu cel puțin nouă modele pe care le vom lansa în lunile următoare”, este previziunea lui Dietmar Exler, președinte și CEO la Mercedes-Benz SUA. “Ne așteptăm să vedem o creștere consistentă în lunile de vară.”

Comentati?

Your email address will not be published.