Brabus B63S GLE 63 și coupe-ul Rocket 900 au luat Geneva cu asalt

,
2.12K 0

Explozivul Brabus Rocket 900 (S 65) Coupe cu 900 CP și super SUV-ul Brabus B63S (GLE 63) cu 700 CP au luat cu asalt Salonul Internațional de la Geneva. 

Brabus a prezentat deja trei versiuni Rocket avînd la bază noua limuzină Mercedes S-Class, așa că trenul de rulare al noii ediții Brabus Rocket 900 Coupe nu aduce mari surprize.

Dar, asta nu înseamnă că foaia tehnică nu este în sine extrem de impresionantă. Fulgerătorul V12 care propulsează și ediția Desert Gold dezvoltă nu mai puțin de 900 CP și 1500 Nm (cuplu limitat la o valoare ‘redusă’ de 1200 Nm în condiții normale de rulare). Toate acestea înseamnă că strașnica limuzină Brabus ajunge la 100 km/h în 3,7 secunde, în timp ce viteza maximă crește vertiginos peste 350 km/h.

Modificările executate de Brabus au vizat turbocompresoarele noi, însoțite de un ECU cu noi setări, un sistem de evacuare ultraperformant, un diferențial cu alunecare limitată de înaltă performanță și transmisia automată cu șapte trepte recalibrată.

brabus-6

Mașina este vopsită în exclusivista culoare negru mat, iar jantele Brabus de 21 de inch (anvelope de 255/35 ZR 21 în față și de 295/30 ZR 21 în spate) sau chiar jante de 22 de inch (anvelope de 255/30 ZR 22 în față și de 295/25 ZR 22 în spate) vin în completarea ei. Așa cum era de așteptat, vedem și o mare cantitate de fibră de carbon care decorează mașina la exterior. Brabus folosește acest material nobil pentru a îmbrăca elemente minore cum ar fi carcasele oglinzilor și difuzorul din spate. Este disponibil și un sistem de evacuare special.

brabus-geneva-2

După modificările operate asupra noului GLE 63 S Coupe, a venit și vremea unui SUV Brabus care are la bază modelul standard GLE. Brabus B63S 700 dezvoltă peste 700 CP la 5300-5800 rpm. Cuplul maxim a crescut până la 960 Nm, disponibil între 2.000-4.500 rpm.

O performanță superioară cere și modificări ample. Acestea include două turbocompresoare Brabus mărite, care asigură o presiune de admisie mai mare ca aceea a unității de serie de 5,5 litri cu opt cilindri. În consecință, GLE ajunge acum la 100 km/h în 4,0 secunde și rămâne fără suflu abia la 300 km/h.

brabus-geneva-4

Sistemul de evacuare standard a fost înlocuit cu sistemul Brabus cu țevi de evacuare cu o grosime de 75 de millimetri. Suspensia pneumatică Airmatic a fost coborâtă cu 35 de millimetri, dar vehiculul folosește aceeași cutie 7G-Tronic Speedshift Plus ca modelul de serie. Aerodinamica joacă un rol decisiv pentru Brabus, care a dezvoltat nu mai puțin de 63 de piese unicat din carbon – inclusiv noua buză față, eleronul de pe plafon, difuzorul de aer și deschiderea prizelor de aer laterale.

Brabus 700 vine cu jante din aliaj de 21, 22 și chiar 23 de inch (!) – cea mai exclusivistă opțiune, jantele forjate monobloc cu design în Y, de 11×23 inchi. La interior, modelul prezentat la Salonul Auto de la Geneva a avut parte de păreri împărțite și i-a hipnotizat pe oaspeții bogați grație design-ului tapițeriei, inspirat de interiorul unui yacht.

Comentati?

Your email address will not be published.