VATH îi dă mai multă putere unui Mercedes-Benz V-Class

,
1.76K 0

Ceea ce a început probabil ca o metodă de distracție cu ceva timp în urmă, s-a transformat acum într-o activitate periodică pentru nu una, ci mai multe companii de tuning: să facă vanurile praf și în general, să le dea (inutil) mai multă putere.

Am văzut o mare parte dintre Sprinter-urile modificate și ocazional câte un Vito sau Viano, așa că e firesc să vină și rândul noului V-Class să ajungă în centrul atenției tunerilor. De această data, cei care încearcă sunt nemții de la VATH, care au luat un van de lux și i-au dat un plus semnificativ de putere.

Clasa V în cauză este un V 250 CDI care, în forma în care iese pe porțile uzinei, dezvoltă o putere decentă de 190 de CP și un cuplu de 440 Nm. După tratamentul VATH, V-Class-ul este întărit cu 35 CP și 60 Nm până la 225 CP și 500 Nm. Creșterea este obținută pentru că au umblat la computerul de bord și nu implică nicio intervenție mecanică. Costul pentru acest chip tuning este de 1.011.50 de euro.

vath - mercedesblog.com (1)

Tot oferit de VATH este un set de amortizoare mai joase (566,20 euro), care coboară mașina cu 25 mm pentru a o face mai aerodinamică, oferind și un acces mai ușor. Accesul este facilitate și de cele două trepte laterale pe care cei mai puțin atletici pot păși înainte de a urca la bord. Asta te va lăsa fără încă 629 euro.

vath - mercedesblog.com (13)

Dar cele mai scumpe piese sunt, ce-i drept, acele jante arătoase cu diametrul de 20 de inchi și care costă aproape 3.000 de euro, împreună cu anvelopele potrivite de 265/30 R20. Faceți socoteala și veți obține un cost total de peste 5.000 de euro, care, dacă stăm să ne gândim, nu e chiar atât de mult în comparație cu prețul de achiziție al unui V-Class cu o listă consistentă de dotări.

Comentati?

Your email address will not be published.