Gata de petrecere – Mercedes-Benz CLA 45 AMG tunat de Loewenstein

,
3.28K 0

Cu motorul său turbo de 2 litri și 4 cilindri, Mercedes-Benz CLA 45 AMG poate cu ușurință să surclaseze alte mașinării de același gen și să facă onoare numelui AMG. Poate credeți că puterea sa standard ar fi mai mult decât suficientă pentru o limuzină puternică. Dar Loewenstein nu a fost de acord.

Compania germană de tuning Loewenstein pune la dispoziția amatorilor de mașini puternice un plus de putere în două etape diferite și o operație plastică aplicată coupe-ului cu patru uși de la Mercedes.

Prima fază include un soft plug-and-play, programat să asigure motorului turbo de 2 litri nu mai puțin de 410 CP și un cuplu de 530 Nm. Și dacă tot nu este suficient pentru șoferii dependenți de viteză, iată că vine și faza a doua. Țevi de evacuare executate la comandă și un convertor catalitic sport, alături de filtre de aer sport vor duce puterea până la 425 CP, cuplul ajungînd la 540 Nm.

Mercedes-Benz-CLA-45-AMG-Loewenstein-6

Un bodykit SAPHIR construit din fibră de carbon îmbracă CLA 45 AMG în straie de petrecere: o capotă ventilată, o bară spate, un spoiler pentru capacul portbagajului și un difuzor tipic RS, dar și lățimea cu 20 de milimetri mai mai mare în față și 40 de milimetri în spate transformă limuzina de la Affalterbach într-un veritabil bolid cu o siluetă solidă și perfect aerodinamică.

Să trecem acum la jantele aurii care ajută CLA-ul să se deplaseze. Este vorba despre jante concave de 20 de inchi cu dimenisiunile 245/35ZR20 în față și 285/30ZR20 în spate, îmbrăcate în anvelope Michelin Pilot Super Sport. Există și o opțiune dpentru jante din aliaj ușor de 20 de inchi de la Rennsport.

Mercedes-Benz-CLA-45-AMG-Loewenstein-9-850x474

Loewenstein dezvăluie un singur secret în privința interiorului, susținînd că acesta este decorat cu detalii din fibră de carbon în zona volanului, a bordului și a consolei central. Cât despre podea, aceasta primește covorașe din velur.

Comentati?

Your email address will not be published.