Primul test cu Mercedes C 350 e plug-in hybrid realizat de AutoExpress

,
3.63K 0

Mercedes-Benz încearcă să imite geniul încunant de success al modelului S500 Plug-in Hybrid cu fratele mai mic al acestuia, C 350 e plug-in hybrid. Poate C-Class Hybrid să ofere un amestec competitiv de putere și consum economic? AutoExpress dă raportul.

Teoretic, nu poți da greș cu un C-Class eco. În afara mașinilor complet electrice, modelele plug-in hybrid sunt cele mai economice și au cele mai mici taxe de pe piață. Atât timp cât poți trece peste diferența mare de preț, comparativ cu frații săi obișnuiți.

Mare parte din trenul de rulare de la C 350 e Plug-in Hybrid vi se va părea cunoscut. 350 Plug-in Hybrid prezintă același motor turbo de 2.0 litri pe benzină ca și C 250. Capabil să dezvolte 211 CP (155 kW) la 5,500 rpm și un cuplu maxim de 350 Nm, unitatea convențională este ajutată de un motor electric de 82 CP, pentru o putere totală cotată la 275 CP și un cuplu de 600 Nm. Motorul electric este amplasat între unitatea centrală și transmisie. Performanțele sunt, de asemenea, de top, cu o viteză maximă de 155mph (250 km/h) și un timp de 5.9 secunde de la 0-62mph (0-100km/h).

Mercedes-C350e-plug-in-hybrid-2

Toate resursele menționate sunt controlate printr-o transmisie automată cu șapte trepte, 7G-TRONIC, care livrează toată puterea către puntea din spate.

Bateria Li-io de 6.2 kWh cu sistem de răcire cu apă se află sub portbagaj pentru o distribuire mai bună a greutății. Dezavantajul este că acum sedanul oferă 335 litri ca spațiu de încărcare față de cei 480 ai versiunii clasice. Suspensia pneumatică este standard, pentru a se conforma cerințelor celor 200 kg în plus pe care întregul sistem o adaugă masei la gol.

Mercedes-C350e-plug-in-hybrid-6

Așa cum ne-a obișnuit S500 Plug-in Hybrid, Mercedes oferă o serie de moduri de rulare și pentru C 350. Pe modul E, motorul electric și bateriile dezvoltă o autonomie de 19.2 mile (30 km) la viteze de până la 80mph (130 km/h), doar pe baza bateriei. Pe modul Hybrid, motorul pe benzină și motorul electric, alături de recuperarea energiei la frânare, sunt folosite pentru o economie maximă. Modul E-save stochează energia în baterie pentru mai târziu pe parcursul călătoriei, în timp ce, în modul Charge, motorul pe benzină conduce mașina și simultan, încarcă bateria.

Ok, suficient despre partea tehnică. Haideți să vedem cum se conduce noul C 350 e. Mercedes sprintează cu o energie pe cinste. Motorul electric livrează un cuplu instant. Și rularea este bună, chiar ușor superioară celei oferite de un C-Class standard, deși cele 100 kg în plus pe spate fac mașina să se legene peste denivelări obișnuite, în timp ce schimbările de direcție sunt o idee mai lente. În plus, suspensia rigidă setată în modul Sport+ este puțin cam mult pentru rinichii noștri, așa că britanicii recomandă modul mai relaxat Comfort.

Mercedes-C350e-plug-in-hybrid-5

Verdictul AutoExpress este concis. Mercedes C 350 e Plug-in este economic, fiind un mijloc de transport rafinat, luxos. Diferența de preț de 3,465 de lire (4,795 euro) comparativ cu C 250 BlueTec diesel este însă, descurajatoare.

Sursă: AutoExpress

Comentati?

Your email address will not be published.