Formă, funcție, eleganță: conceptul Mercedes-Benz Shooting Brake

Conceptul Mercedes-Benz Shooting Brake
,
1.45K 0

Mercedes-Benz a vrut să arate lumii cum CLS-ul său poate inspira forme în viitor și a folosit Salonul Auto de la Beijing, China, din 2010, pentru a exprima acest lucru, folosindu-și cel mai recent prototip la acea vreme: conceptul Shooting Brake.

Când s-a aflat pentru prima oară în fața publicului la Beijing, conceptul Shooting Brake a fost o surpriză grație proporțiilor sale, care, chiar dacă aminteau de CLS urmăreau altă direcție, folosind elemente de la mașina sport SLS AMG.

Conceptul Shooting Brake prezenta o siluetă lată, joasă, cu o capotă lungă și un plafon care se duce până în spate. Denumirea “shooting brake” este împrumutată de la un tip britanic de automobil, unul care combina stilul și imaginea unui coupe cu elementele practice ale unui break, în ceea ce privește spațiul pentru bagaj.

CONCEPT Shooting Break

Mercedes-Benz a optat pentru un motor V6 de 3.5 litri cu injecție directă, cu cilindrii așezați într-un unghi de 60 de grade, capabil să ofere 306 CP și un cuplu maxim de 370 Nm. Motorul era menit să fie predecesorul viitoarei generații de motoare V de la Mercedes-Benz.

În termeni de tehnologie, Shooting Brake folosea faruri full-LED, oferind pentru prima oară toate funcțiile luminilor active cunoscute în tehnologia LED.

CONCEPT Shooting Break

Noul sistem de iluminare includea Sistemul Inteligent de Lumini – deja încercat și testat la modelele Mercedes cu faruri bi-xenon – cu cele cinci funcții de iluminare ale sale: lumini pentru drumuri rurale, lumini de autostradă, lumini de ceață, lumini active în curbe și lumini pentru viraje.

Comentati?

Your email address will not be published.