Mercedes-Benz F 700: viitorul sedanurilor, dezvăluit

Conceptul Mercedes-Benz F 700
,
1.68K 0

Conceptul F 700 a fost unul special pentru Mercedes-Benz în 2007, introducînd un nou și inovator tren de rulare DIESOTTO, în căutarea ideii unui rafinament superior, fără niciun efort.

Noul motor revoluționar pe benzină folosea patru cilindri și avea o capacitate de numai 1,800 cc. În orice caz, folosea, pentru prima oară, principiul diesel de compresie controlată.

Conform celor de la Mercedes-Benz, motorul combina performanța unui motor V6 350 CGI mai mare pe benzină, folosit la acea vreme de CLS, cu un cuplu și un consum de unitate diesel V6 320 CDI.

Cei 238 CP ai motorului cu ardere internă erau ajutați de 20 CP de la motorul electric hibrid, iar împreună obțineau un cuplu de 400 Nm, un sprint de la 0-100 km/h în 7.5. secunde și o viteză maximă limitată electronic la 200 km/h.

mercedes_benz_f_700_mercedesblog_04

În ciuda cifrelor de performanță prezentate mai sus, Mercedes-Benz F 700 oferă un cosum de combustibil de numai 5.3 litri în ciclul european de testare, valoare care corespunde unor emisii de dioxid de carbon de 127 de grame.

În plus, conceptul F 700 poate recunoaște condițiile de drum, anticipînd și eliminînd denivelările cu suspensia sa activă PRE-SCAN, îmbunătățind substanțial confortul.

Tehnologia PRE-SCAN folosește doi senzori laser aflați în faruri pe post de “ochi”, care redau o imagine exactă a condițiilor de drum. Pe această bază, unitatea de control calculează parametrii pentru setările suspensiei active pentru a oferi cel mai înalt nivel de confort – inginerii au un motiv întemeiat atunci când îl numesc “covorul zburător”.

mercedes_benz_f_700_mercedesblog_13

La interior, conceptul Mercedes-Benz F 700 poate primi patru oameni în dispunerea convențională, cu toții îndreptați spre direcția de rulare. Dacă scaunul pasagerului față nu este ocupat, scaunul spate din partea dreaptă (lateral) poate fi reglat într-o poziție relaxantă prin apăsarea unui buton.

În plus, scaunul REVERSE poate fi poziționat în așa fel încât ocupantul să fie orientat spre direcția opusă celei de rulare – pentru a vorbi cu vecinul aflat pe scaunul de vis-a-vis, pentru a se odihni sau pentru a se bucura de distracția audiovizuală.

Comentati?

Your email address will not be published.