Prețurile pentru Mercedes C-Class Coupe 2016 pornesc de la 35.581 euro în Europa. Cel mai recent coupe construit la Stuttgart poate fi deja comandat, iar primele comenzi vor fi onorate în decembrie.
Prețul de pornire vă va obține versiunea C 180, propulsată de un motor turbo de 1,6 litri, cu patru cilindri, 156 CP și cu o transmisie manuală. Dacă aveți nevoie de mai multă putere, puteți alege C 200, cotat la 37.604 de euro. Vine cu un motor turbo mai mare, de 2 litri, capabil să dezvolte 184 CP. Dacă treceți la nivelul următor, veți putea alege noul C-Class Coupe în versiune C 250 sau C 300. Ambele vin cu un motor turbo de 2 litri cu patru cilindri, care dezvoltă 211 sau 245 CP, cu prețuri pornind de la 42.840, respectiv 44.803 euro.
Pentru fanii motoarelor diesel, Mercedes propune două versiuni ale aceluiași motor de 2,1 litri. Cel mai economic C-Class Coupe este varianta C 220 d cu 170 CP. Vine cu o cutie manuală cu șase trepte și are nevoie de numai 4,1 l de combustibil la 100 km. Acest model poate fi al dumneavoastră pentru 39.567 euro. În versiune mai puternică, C 250 d, crește miza până la 204 CP și prețul de pornire până la 45,041 euro. Ceea ce vei mai primi pentru această sumă este transmisia automată cu nouă trepte, 9G-Tronic. Consumul de combustibil rămâne unul competitiv, la doar 4,2 l/100 km.
În vârful gamei se află Mercedes-AMG C 63 S. Disponibil pentru 86.096 euro, vine cu o putere de 510 CP și o transmisie de ultimă oră, cu șapte trepte și cu dublu ambreiaj, AMG Speedshift. Consumul este și el unul pe măsură, la 8,6 l/100 km.
În ciuda platformei identice MRA, noul C-Class Coupe primește setări personalizate cum ar fi arcurile și amortizoarele reconfigurate, dar și o suspensie revizuită, coborâtă cu 15 mm, în combinație cu un centru de greutate coborât și un diametru mai mare al barelor stabilizatoare, cu bucșe mai ferme în comparație cu cele ale fratelui său cu patru uși.
Suspensia de oțel este dotare standard, alături de sistemul de amortizare selectiv. Suspensia pneumatică AIRMATIC pe puntea din față și pe cea din spate rămâne dotare opțională. În comparație cu fratele său cu patru uși, C-Class-ul cu două uși primește detalii unice, cum ar fi portiere cu geamuri fără rame, o linie mediană înaltă, montanți centrali ficși și o linie abruptă a plafonului. Și ultimul, dar nu cel din urmă, coeficientul aerodinamic de 0,26 este cel mai bun din clasa sa.
Interiorul rămâne în mare neschimbat, cu o configurație a bordului și o atmosferă fără modificări, toate cu un plus de sportivitate insuflat de către consola centrală, de către flanșele ușilor și ale pereților din spate, care fuzionează armonios pentru a amplifica acel caracter de coupe. Cea mai semnificativă noutate este însă reprezentată de scaunele sport exclusive, dotate cu centuri de siguranță automate, un tratament de care proprietarii de limuzină C-Class lipsiți.
Model
|
Capacitate
cc
|
Transmisie
|
Putere
kW/cp
|
Consum
l/100 km
mixt
|
Emisii mixte CO2
g/km,
|
Preț în euro, TV 19% incl.
|
C 220 d
|
2143
|
6 trepte,
manuala
|
125/170
|
4,1
|
106
|
39.567,50
|
C 250 d
|
2143
|
9G-TRONIC
automata
|
150/204
|
4,2
|
109
|
45.041.50
|
C 180
|
1595
|
6 trepte
manuala
|
115/156
|
5,3
|
122
|
35,581
|
C 200
|
1991
|
6 trepte
manuala
|
135/184
|
5,3
|
123
|
37.604
|
C 250
|
1991
|
7G-TRONIC
PLUS
automata
|
155/211
|
5,4
|
125
|
42.840
|
C 300
|
1991
|
7G-TRONIC
PLUS
automata
|
180/245
|
6,3
|
146
|
44.803,50
|
Mercedes-AMG C 63
|
3982
|
7 trepte, AMG Speedshift
|
350/476
|
8,6
|
200
|
77.826
|
Mercedes-AMG C 63 S
|
3982
|
7 trepte AMG Speedshift
|
375/510
|
8,6
|
200
|
86.096,50
|