Testele au luat sfârșit, acum este momentul concluziilor. După ce au dezvăluit interiorul Mercedes-ului E-Class și – mai mult sau mai puțin intenționat – au dat indicii în privința design-ului limuzinei – compania de la Stuttgart oferă acum și alte informații. Unele referitoare la toate testele la care a fost supusă limuzina care va fi lansată pe 11 ianuarie la Detroit.
48 de luni de dezvoltare. 1.200 de prototipuri. 12.000.000 de kilometri. 3.500 de metri pătrați de camuflaj. Acestea sunt cifre care definesc conceperea, construirea, testarea și lansarea celei mai așteptate limuzine a ultimului deceniu, mașina care pare să gândească singură.
Teste în condiții extreme, cu temperaturi variind între -32 de grade Celsius și +60 de grade pe teritoriul a nu mai puțin de patru continente. Milioane de kilometri și sute de nopți nedormite pentru a pune cap la cap un puzzle genial.
10 000 de teste de frânare autonomă cu pietoni făcîndu-și apariția din senin în fața limuzinei Mercedes sau cu mașina gonind spre un alt vehicul aflat în fața sa, în ceea ce părea o situație în care evitarea unui accident era imposibilă. SistemulActive Brake Assist a trecut testul.
Iar dacă schimbarea unei benzi de circulație poate să fie floare la ureche pentru șoferii experimentați, acum este la fel și pentru limuzina Mercedes, după nu mai puțin de 5.000 de astfel de teste, pentru ca inginerii să se asigure că sistemul Active Lane Change Assist funcționează cu precizia unui ceas elvețian.
1.200 de ingineri au muncit zi și noapte pentru a trimite noul E-Class pe șosele în condiții se siguranță deplină. Ceea ce Mercedes-Benz denumește o “Capodoperă a Inteligenței” va vedea lumina zilei pe 11 ianuarie la salonul auto de la Detroit. Au mai rămas doar 12 zile.
Aflați tot ce poate să facă noul E-Class, citind acest material: OFICIAL: Interiorul noului Mercedes E-Class 2016 dezvăluit.