Mașina care gândește singură – noul Mercedes-Benz E-Class liber pe șosea
, / 713 0
Mercedes-Benz E-Class 2016

Mașina care gândește singură – noul Mercedes-Benz E-Class liber pe șosea

SHARE
Home Mercedes-Benz E-Class Mașina care gândește singură – noul Mercedes-Benz E-Class liber pe șosea

Nu există paparazzi în ținutul nimănui, la granița dintre California muntoasă și Nevada, acolo unde noul Mercedes-Benz E-Class 2016 este supus ultimelor teste. Prototipul încă poartă un strat gros de camuflaj, deși brand-ul premium nu a reușit să păstreze prea bine secretul. A dezvăluit intenționat interiorul și – probabil fără să vrea – elemente importante ale design-ului exterior.

Înainte să ajungă pe scena de la Detroit la mijlocul lunii ianuarie, Mercedes-Benz E-Class a mai trecut un examen. Poate chiar ultimul înainte de prezentarea oficială și de debutul pe piață. Dar ce mai rămăsese de verificat pe ultima sută de metri? Poate o ultimă setare a trenului de rulare, a suspensiei, poate inginerii vor să se asigure că nenumăratele sisteme de confort și siguranță funcționează cu precizia unui ceas elvețian.

E-Class 2

Iar veșnic însorita Californie este locul perfect pentru aceste teste finale, care duc mașina viitorului de la Los Angeles spre Las Vegas. Însorită, într-adevăr, dar și înzăpezită, pentru că vârfurile munților strălucesc acoperite de zăpadă. Drumurile cu serpentine pun la treabă sistemul DRIVE Pilot, în timp ce managerul de proiect Michael Kelz își ține mâinile departe de volan, acordîndu-i limuzinei libertate deplină. Frânare, accelerare, schimbare a direcției, prototipul Mercedes-Benz E 400 le face pe toate.

E-Class 3Era ora 4 după-amiaza când echipa  Mercedes-Benz a pornit în această călătorie. Noaptea se lasă încet, iar drumul este acum luminat de farurile multibeam cu tehnologie LED headlamps. Șoseaua 15 este aglomerată, dar mașina se descurcă să depășească fără vreo intervenție din partea celui aflat în scaunul șoferului. Din când în când, un martor care se aprinde în bord îi cere lui Michael Kelz să preia controlul. O simplă atingere a unuia dintre cele două suprafețe de pe volan îi transmite apoi mașinii că este în regulă să continue rularea autonomă. Între timp, șoferul ar putea să profite de timpul liber, dar legislația actuală nu-i permite încă acest lucru. Controlul mașinii rămâne, în permanență, responsabilitatea sa. Într-o bună zi, modificarea setărilor din calculatorul mașinii va fi suficientă pentru a-i adapta comportamentul la normele legale locale. Dar nu încă.

“Tocmai din acest motiv, oferim un manual cu instrcțiuni și o strategie de avertizare în mai multe etape, pentru a fi siguri că șoferul preia controlul volanului în mod regulat”, explică Michael Kelz explains.E-Class 4

Tot mai aproape de Las Vegas, mașina rulează în liniște, sfidînd suprafața denivelată a drumului, la scurt timp după ieșirea de pe șoseaua 15. În orașul jocurilor de noroc, limuzina E-Class este manevrată cu ușurință și parcată într-un spațiu foarte îngust, totul prin intermediul unui smartphone. Chiar și cei care au construit acest sistem și care îl testează de luni de zile, se opresc și privesc impresionați. Probabil că nici nu suntem încă pregătiți pentru viitorul Mercedes-Benz E-Class și tot ce poate să facă acesta.

Puteți vedea imagini detaliate din interiorul viitorului Mercedes-Benz E-Class și puteți afla tot ce poate face această mașină din următorul material: OFICIAL. Interiorul noului Mercedes-Benz E-Class 2016 dezvăluit (video).

Source: Mercedes-Benz.

Comentati?

Your email address will not be published.