Defilări pe cele mai importante podiumuri ale lumii, ochelari de soare și de vedere, ambarcațiuni de viteză, restaurane în cele mai exclusiviste locații și acum… un Ice Monster! Mercedes-Benz s-a aliat cu celebrul producător de înghețată din Taiwan pentru a deschide o nouă cafenea în Tokyo și pentru a le oferi tuturor un adăpost împotriva caniculei.
Este cald. Teribil de cald. Insuportabil de cald. Și abia au trecut două luni de vară. Temperaturile noastre ajung la 40 de grade Celsius și, printre atâtea coduri colorate de caniculă, nu facem decât să căutăm un pic de umbră sau spații cu aer condiționat. Ok, e bine la birou, acasă, în mașină. Dar ce faceți dacă trebuie să o luați la pas? Ei bine, celor de la Mercedes-Benz le-a venit o idee: au intrat pe piața fierbinte a înghețatei semnînd un parteneriat cu Ice Monster.
Producătorul taiwanez de înghețată Ice Monster a devenit super popular în Japonia, încă de la deschiderea sa în Harajuku, Tokyo, în luna aprilie. Deși magazinul stă deschis până la ora 10 p.m., oamenii se aliniază la cozi interminabile, așteptînd chiar și cinci ore ca să pună mâna pe un “monstru” înghețat. Dar acum, timpul de așteptare se înjumătățește, pentru că un nou magazin și-a făcut aparițița în Roppongi, Tokyo, chiar lângă galeria Mercedes-Benz Connection de lângă stația de metrou Nogizaka.
Sponsorizată de Mercedes-Benz, cafeneau oferă porții uriașe de înghețată cu topping de fructe sau diverse băuturi alcoolice. Cele mai populare arome sunt mango, cafea sau ceai cu perle tapioca. Monștrii de înghețată sunt mereu însoțiți de logo-ul Mercedes-Benz făcut din ciocolată albă.
Dacă este doar o mutare de marketing pentru a atrage posibili clienți în showroom-urile Mercedes-Benz, habar nu avem. Dar cel puțin până acum, cafeneaua a devenit locul preferat al tinerilor care ies în oraș. Și vă garantăm că în zilele caniculare, o porție mare de înghețată ne-r putea convinge să facem orice!