Mercedes-Benz C 350 e: Succesul are două fețe

,
1.5K 0

Mai multă electricitate, mai puțin combustibil. Mercedes-Benz promovează reducerea consumului de combustibil într-o reclamă TV în care joacă un campion mondial și un vicecampion. Lewis Hamilton și Nico Rosberg, la bordul unui Mercedes-Benz C 350 e și al unui monopost de Formula 1. Ambele prezintă tehnologia inovatoare hibrid. Dar cine ce mașină conduce, urmează să aflați.

Un Mercedes-Benz C 350 e Plug-In Hybrid aleargă pe străzile Vienei în ritmul viorilor. Este patria valsului, așa că Mercedes-ul trebuie să se conformeze coloanei sonore. Străzile cu piatră cubică ale capitalei austriece nu reprezintă un obstacol pentru limuzina care trece în viteză pe lângă statuia împăratului Franz Joseph din centrul vechi al Vienei, o zonă care este, dealtfel, închisă traficului rutier. Doar trăsurile trase de cai au voie să circule acolo. Dar Mercedes-ul nu încalcă legea… în totalitate, pentru că are și el o grămadă de cai… putere. Mașina cu un motor electric și unul pe benzină cu patru cilindri, poate asigura o autonomie de 31 de kilometric. Această combinație aduce o putere totală de 279 CP și un cuplu de 600 Nm și promite un consum de 2,1 l/100 km.

Mercedes-Benz C 350 e

Între timp, un monopost de Formula 1, Mercedes-AMG PETRONAS, oprește la bariera unei parcări subterane. Pilotul își ridică viziera și, surpriză! Este campionul mondial Lewis Hamilton. Iar la volanul celuilalt hibrid care așteaptă la ridicarea barierei, Mercedes-Benz C 350 e, este nimeni altul decât colegul său, vicecampionul mondial Nico Rosberg. Nu au fost niciodată prieteni, nu mai este un secret. Dar sunt cei mai buni piloți de Formula 1 din lume. Iar acum, nu mai este o chestiune legată de cine apasă mai tare tare pedala de accelerație și de cum atacă virajele în manierele extreme specifice. Totul se rezumă la cine apasă mai repede butonul pentru a primi jetonul și pentru a i se ridica bariera.

Deci cine câștigă… Marele Premiu al Vienei? Ia vedeți!

Reclama face parte dintr-o campanie internațională demarată de Mercedes-Benz pentru a demonstra beneficiile tehnologiei Plug-In Hybrid.

Campania include șase afișe și un spot TV, pe care tocmai l-ați urmărit. Afișele înfățișează cei doi frați hibrid alergînd pe drumuri prăfuite parasite. Campania se va desfășura până pe 30 septembrie.

Comentati?

Your email address will not be published.