Lewis Hamilton și Nico Rosberg devin spioni pas cu pas. Cum ați mai văzut, odată ce sezonul de Formula 1 a luat sfârșit, cei doi au renunțat la echipamentul sportiv și s-au îmbrăcat la patru ace. Piloții de la Mercedes AMG Petronas au jucat roluri de spioni cuceritori, iar stră-strănepoata scriitorului Ernest Hemingway a jucat rol de divă Bond în campania fashion realizată de Hugo Boss.
Cu toții sunt supermodele: mașinile, piloții și bineînțeles fotomodelul însuși. Mercedes-Benz merge în culisele campaniei fashion Hugo Boss pentru a vedea ce se întâmplă acolo. Hamilton și Rosberg s-au simțit ca acasă pe platou. Nici măcar nu a fost pentru prima oară când au purtat papioane pentru un clip. Au mai făcut acest lucru pentru a promova noul SL 63 AMG Ediție Limitată.
“Dar eu nu mă văd ca pe un model”, spune Lewis Hamilton. “Sunt pilot și la asta mă pricep cel mai bine.” Și este foarte clar că are dreptate, din moment ce a câștigat titlul mondial la volanul monopostului Mercedes AMG Petronas, în sezonul care s-a încheiat.
Și Nico Rosberg face pe modestul: “Este ciudat să fii model, nu am făcut de prea multe ori acest lucru. Dar îmi place să fac diverse lucruri și mai ales cu astfel de oameni.”
Bineînțeles că îi place. Fotomodelul care a jucat alături de ei este nimeni alta decât stră-strănepoata scriitorului Ernest Hemingway. “Este incredibil, nu seamănă cu nimic din ce am făcut până acum. Este special ca o mașină să devină accesoriu. Un brand de legendă, care pentru mine a fost mereu sinonim cu luxul, este atât de atemporal. Eu joc rolul divei Bond, misterioasa femeie sexy.” Da, ea este femeia misterioasă care seduce doi spioni. Pardon, doi piloți.
Hamilton și Rosberg au fost ghidați pe platou de Collier Schorr. Pentru absolventa Școlii de Arte Vizuale, cel mai greu a fost să mențină toată energia concentrate într-o singură direcție: energia celor doi piloți, a mașinilor și a frumuseții blonde care a filmat cu ei.
“Când am fost întrebată, am acceptat instantaneu. Atunci când colaborez cu asemenea brand, este o provocare pentru mine să intru în mintea lor și să încerc să-mi dau seama ce anume îi entuziasmează pe ei atunci când vine vorba de propriul produs.”
Cei trei aproape că au reușit să eclipseze mașinile din videoclip. Dar nu chiar. Noul Mercedes-AMG GT și Mercedes-Benz C111 gullwing au fost vedetele cu motor, de pe platoul de filmare.
Pe platoul campaniei de modă Hugo Boss, au fost trei nemți și jumătate: mașinile, vicecampionul sezonului de Formula 1, dar și regizorul, Collier Schorr. Având în prezent reședința în Brooklyn, New York, are istoric nemțesc, vorbește fluent germană și își petrece verile în Schwabish Gmund, în sudul Germaniei.