Noaptea recordurilor la Muzeul Mercedes-Benz

Muzeul Mercedes-Benz, Stuttgart
,
1.29K 0

Iar începe! Cel care se visează Ben Stiller, cel mai carismatic paznic și ghid din întreaga lume ne lasă să intrăm in nou la muzeul Mercedes-Benz, în toiul nopții, exact așa cum a promis în episodul anterior. Haideți să vedem ce ne-a pregătit de această dată!

Ups! A rămas fără baterie! Cu siguranță nu așa se începe un documentar! Mai ales când este vorba despre unul care se fimează la Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart, o clădire care găzduiește aproape un secol și jumătate de istorie automobilistică.

Dar revine ca să prezinte cele mai tari recorduri din istoria Mercedes-Benz. Scuze, există vreun cameraman în zonă? Se pare că Uke are mari probleme cu filmarea! Trepiedul pe care este așezată camera tot coboară. Mai jos. Și mai jos. Și mai jos. În așa fel încât stand up-ul (stat în picioare) lui devine… sit down (stat jos)!

Acum mai bine de un secol, nimeni nici măcar nu îndrăznea să viseze că un vehicul ar putea depăși vreodată 200 km/h. dar totul s-a schimbat în 1909, când mașina de curse “Blitzen-Benz” a spulberat barierele vitezei. A devenit cel mai rapid vehicul de pe planet, chiar mai rapid și ca orice tren și orice avion de la acea vreme.

Și Mercedes-Benz încă deține recordul pentru viteza atinsă pe drumuri publice, ne povestește Uke. În 1938, Mercedes-Benz W125 a atins o viteză medie de 432,7 km/h. Asta înseamnă cu 100 de kilometric în plus față de recordul de viteză medie din Formula 1. Oricât de șocant poate părea, mașina care a atins viteza nebunească nici măcar nu avea radiator. Așa că, pentru a o răci, mecanicii au pus o cutie cu 100 de kilograme de gheață, chiar lângă motor. Ar fi o soluție temporară și în ziua de azi, dacă tehnologia ne-ar lăsa baltă.

Și mai este un record despre care Uke ar vrea să ne povestească. Modelul pătrățos din 1988 Mercedes-Benz 300 GD, supranumit “Otto”, a călătorit în 215 țări, pe parcursul a 26 de ani, aproape 900 000 de kilometric. Această distanță echivalează cu distanța de la Pământ la Lună și înapoi. Apoi încă de două ori în jurul lumii. În prezent, “Otto” se odihnește, în sfârșit, la muzeul din Sttutgart.

 

 

Comentati?

Your email address will not be published.