Mercedes se întoarce la Super Bowl după un an de pauză, pentru a promova noua bestie decapotabilă, Mercedes-AMG GT C Roadster, prin intermediul unui clip regizat de câștigătorii premiului Oscar, frații Coen, cu legendarul actor Peter Fonda în rolul principal. Producători auto ca Ford, Kia, Lexus, Audi, Toyota și Honda sunt ceilalți constructori de mașini care vor apărea pe micile ecrane în noaptea cea mare.
An de an, finala campionatului American de fotbal intră în istorie ca fiind unul dintre cele mai urmărite evenimente difuzate la televizor. Iar audiența înregistrată anul acesta va ajunge, probabil în top, așa cum estimează postul de televiziune Fox, care cere peste 5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de reclamă.
Mercedes a sărit peste ediția de anul trecut a Super Bowl-ului, dar se întoarce anul acesta cu al său GT C Roadster, lansat vara trecută. Compania estimează că cererea pentru noua decapotabilă se va dubla după difuzarea spotului publicitar regizat de frații Coen. Actorul Peter Fonda este cel care se află la volanul unei mașini care se pliază pe imaginea sa rebelă. Clipul poartă titlul “Born to be wild” (“Născut pentru a fi rebel”).
Ford va difuza o reclamă chiar înainte de startul marelui meci. Sub sloganul “Mergi mai departe”, Ford se prezintă și ca producător auto, dar și ca partener în domeniul mobilității, aducând în fața telespectatorilor și supercar-uri, și mașini electrice, dar și vehicule autonome.
Lexus vine cu o metaforă, arătând că liniile noilor sale modele coupe, LC 500 și LC 500 h imită liniile corpului uman. Pe parcursul celui de-al doilea sfert, brand-ul de lux de la Toyota va difuza filmul de 30 de secunde, în care apare și noua limuzină LS 500.
Frumoasa de la Hollywood Miranda Kerr apare în reclama la noul SUV Buick, Encore, alături de decapotabila Cascada, care distrag atenția de la copiii care joacă un meci de fotbal.
https://www.youtube.com/watch?v=Nx2PMnSzCB4
Audi vorbește despre valorile familiei și despre timp de calitate petrecut alături de cei dragi în reclama pe care o va difuza la Super Bowl. Clipul care poartă titlul “Fiica” arată o puștoaică ieșind câștigătoare într-o cursă. Și asta pentru că se simte motivate de mașina tatălui său, un Audi S5.
Și Toyota va fi prezentă la cea de-a 51-a ediție a finalei cu al său Mirai. Spotul intitulat “Margareta” și difuzat în prima jumătate a meciului va fi văzut însă, doar de californieni, pentru că limuzina cu pilă pe combustibil se comercializează deocamdată doar în statul de pe coasta Pacificului. Clipul de 50 de secunde nu este însă pierdere de timp pentru cei care locuiesc în afara Californiei.
Încă un producător auto japonez va fi de față la Super Bowl. Honda își va prezenta noul CR-V, prin intermediul unei călătorii în timp. Vedetele de astăzi vorbesc despre lucrurile la care visau atunci când erau la liceu.