Să fii cel mai bun sau deloc. Sloganul Mercedes-Benz se aplică și la golf. Cei mai buni jucători din lume și-au dat întâlnire în Augusta, Georgia, pentru primul mare turneu al sezonului, acolo unde Mercedes-Benz este sponsor principal. Toți vor încerca să câștige legendarul Sacou Verde.
” Masters-ul este un eveniment unic, deținînd o poziție importantă în sportul mondial. Acest aspect le acordă celor de la Mercedes-Benz o șansă de a se concentra pe valorile fascinației, ale perfecțiunii și unicității în golf”, spune Dr. Jens Thiemer, vicepreședintele Departamentului de Marketing de la Mercedes-Benz, despre partneriatul cu Masters Tournament, desfășurat pe durata a opt ani.
Noul GLE Coupe, care va sosi în Statele Unite în august, face parte din campania internațională de promovare prin spoturi publicitare, dar și apariții online și pe canalele social media. Mașina va fi expusă pentru clienții VIP din întreaga lume, în timpul săptămânii în care se va desfășura turneul Masters.
Ca și la alte competiții la care Mercedes-Benz este sponsor principal, în August, Georgia, compania germană va oferi soluții de transport atât pentru jucători, cât și pentru invitații speciali ai Clubului Național de Golf. Fiecare dintre sportivii care reprezintă imaginea Mercedes-Benz, Martin Kaymer, Bernhard Langer și Rickie Fowler, va conduce câte un Mercedes-Benz GL 450 pe durata săptămânii turneului. Flota delegate pentru competiție va include și câteva modele S-Class.
Martin Kaymer este nimeni altul decât campionul en titre de la US Open, în timp ce Rickie Fowler va încerca să-și îmbunătățească rezultatul obținut anul trecut la Masters.
Mercedes-Benz a început să implice în evenimentele din lumea golfului în anii ’80. Începînd cu 2008 și până în 2013, producătorul auto a fost partener al turneului Masters din Augusta, Georgia. La sfârșitul acestui partneriat, nemții au decis să devină unul dintre cei trei sponsori principali. În 2014, au demarat un acord și cu Federația de Golf Profesionist din America și de atunci, oferă mașina oficială a campionatului național, a campionatului național de seniori, dar și la Ryder Cup. Un an mai târziu, Mercedes-Benz a dus mai departe implicarea sa deja foarte activă în golf, alegînd să sponsorizeze cel mai vechi turneu din lume, The Open. Mercedes-Benz nu-i ignoră nici pe începători și nici pe amatori, oferindu-le sprijin în competițiile naționale.