Mercedes-Benz este producătorul anului pentru flote

,
1.38K 0

Compania din Stuttgart a fost recunoscută drept cea mai bună din industria flotelor și a primit mult râvnitul premiu Producătorul Anului pentru Flote la gala Fleet World Honors 2015.

Jurații sunt atenți la trei atribute-cheie atunci când evaluează mașinile și, din fericire, s-au potrivit la fix cu valorile fundamentale ale celor de la Mercedes-Benz: inovație, calitate și durabilitate.

Aceste trei aspecte se potrivesc ca o mănușă filosofiei Mercedes-Benz, așa că învingătorul a fost doar o concluzie trasă dinainte. Steve Moody, editor al revistei Fleet World, a trebuit să declare astfel, înainte de a înmâna premiul oficialilor Mercedes-Benz: “Această evoluție a continuat pentru Mercedes-Benz cu creșteri ale vânzărilor de flote de la an la an și cu game de vehicule tot mai puternice, cum ar fi Clasa A, GLA și excelenta Clasă C. Rezultatul este o arie largă de modele și o ofertă care își depășește toți rivalii pe piața flotelor.”

fleet-mercedesblog.com-1

În afară de câștigarea marelui premiu “Producătorul de Flote al Anului”, Mercedes-Benz a mai adunat două trofee: elegantul S-Class a devenit „Cea mai bună mașină de lux”, în timp ce fratele său mai mic C-Class a fost desemnat “Cea mai bună compactă executivă”.

Același Steve Moody a declarat despre alegerea Clasei S: “S-Class continuă să fie etalonul în sectorul de lux prin calitatea sa, confortul și rafinamnetul și, în timp ce mulți copiază, puțini reușesc să depășească. Alegerea unor sisteme de propulsie diesel, hibrid sau plug-in hybrid foarte rafinate înseamnă că sunt mereu alegerea potrivită pentru fiecare membru al conducerii.”

Apoi, C-Class: “Se pare că Meredes-Benz a sărit peste o generație cu C-Class, care acum arată și se comportă ca un S-Class micșorat. Cu multe dotări tehnologice, acesta găzduiește cel mai bun interior din clasa sa și vine cu o arie largă de motorizări, inclusiv un diesel hibrid și o versiune plug-in hybrid. Acest lucru ar trebui să se dovedească neprețuit pentru aspirațiile brand-ului în sectorul premium.”

Ei bine, ce ușor a fost!

Comentati?

Your email address will not be published.