Noul Mercedes-Benz A-Class va ajunge în showroom-uri pe 26 septembrie, iar Mercedes-Benz nu are de gând să treacă cu vederea acest moment important. Pentru a marca lansarea super compactei de la Stuttgart, brand-ul premium a demarat campania promoțională sub sloganul “The A-Class. Ready for a new generation.” (“Clasa A. Pregătită pentru o nouă generație.”).
Avînd ca țintă o nouă generație, noul A-Class este promovat ca fiind mai confortabil ca niciodată, păstrîndu-și, în același timp, temperamentul dinamic.
Campania include diverse reclame print, dar și un spot TV care se difuzează deja.
“A-Class este povestea de success a noii generații de mașini compacte. Încă de la lansarea sa, modelul a avut o contribuție decisivă la revigorarea brand-ului Mercedes-Benz și la schimbarea în bine a imaginii sale”, spune Dr. Jens Thiemer, vicepreședinte al Marketing Mercedes-Benz Cars. “Noua generație este mașina ideală pentru un stil de viață urban sofisticat. Tocmai din acest motiv, noua noastră campanie va arăta A-Class într-un decor progresiv și captivant.”
Și chiar asta face. Iată noua reclamă la A-Class:
https://www.youtube.com/watch?v=YG0tX2sMw0M
Odată ce protagonistul spotului publicitar atinge cu degetul ecranul tabletei, aventura începe. Călătoria sa pare să fie o experiență într-un cinematograf 4DX, cu scaunul mișcîndu-se în funcție de acțiunea filmului. Actorul este teleportat într-un nou spațiu înainte de a-și da seama unde se află. Amica lui trece prin aceeași experiență de roller coaster atunci când încearcă să configureze modelul A-Class pe tabletă. Titlul spotului publicitar, ConfigureACTION, este un joc de cuvinte compus din doi termeni “a configure” și “acțiune”.
Începînd de luna aceasta, clipul publicitar în două variante, una de 30 și alta de 40 de secunde, va fi difuzat în Germania.
Ampla campanie se extinde și în presa scrisă, la reviste și cotidiene naționale cu tiraj mare. Emoție, culoare și vitalitate sunt caracteristicile dovedite de Clasa A în fotografiile promoționale. Campania în presa scrisă se va desfășura în Germania până la sfârșitul lunii octombrie.