Mercedes-Benz CLS 63 AMG realizat de Vorsteiner – Poze noi

,
2K 0

Vorsteiner ne-a arătat anul trecut acest Mercedes-Benz CLS 63 AMG și toată lumea a fost de acord că arată incredibil. Acum, avem în față rezultatul unei ședințe foto mai ample și, ghici ce, nu ne-am schimbat deloc părerea inițială despre mașină.

Multe persoane detestă tunerii. Nu îi poți învinovăți când vezi mașini superbe masacrate de cineva care este de părere că pantalonii de trening și tricourile mulate sunt o combinație perfectă, indiferent de ocazie. Din fericire, încă există și companii de tuning respectabile, care pastrează onoarea acestui domeniu al industriei auto iar Vorsteiner este, fără îndoială, unul dintre ei.

Tunerul American a fost de părere că performanța modelului CLS 63 AMG este suficient de bună pentru transformarea pe care o aveau în minte pentru exteriorul mașinii, ceea ce înseamnă că detaliile tehnice au rămas la fel: un motor V8 de 5.5 litri ce dezvoltă 525 CP și un cuplu de 700 Nm – suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4,4 secunde, limita fiind setată electronic la 250 km/h.

Vorsteiner ar fi putut merge mai departe și să aleagă un model CLS 63 AMG S-Model care are în plus 60 CP și un cuplu adițional de 100 Nm, suficient pentru a goni de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde dar, din anumite motive numai de ei știute, au decis să nu aleagă modelul respectiv. Mă îndoiesc, însă, că cineva se va plânge de o lipsă a puterii.

Așadar, vorbim despre schimbări la nivel estetic. Să începem cu partea frontală și să avansăm spre partea din spate. Vorsteiner a integrat un splitter din fibră de carbon în bara de protecție originală AMG care transformă orice bordură într-o adevărată amenințare, dar, pe de altă parte, îmbunătățește forța de apăsare. Puțin.

În spate vei vedea un difuzor nou din fibră de carbon cu un finisaj strălucitor din rășină acrilică prin care, la fel ca și în partea din față, se obține ceva mai multă forță de apăsare. La fel și în cazul eleronului din fibră de carbon integrat în muchia portbagajului.

Ai putea spune că nu e mare lucru și aș fi înclinat să îți dau dreptate, însă în cele din urmă nu contează decât rezultatul final. Iar pe acesta, nu-l poate contesta nimeni: e o minunăție. Acum, fiecare decide în ce măsură este meritul celor de la Vorsteiner sau al inginerilor și al designerilor de la Mercedes-Benz.

Citiți mai multe deste testul nostru cu noul CLS 350 BlueTEC facelift

Comentati?

Your email address will not be published.