Viitoarele modele Mercedes-Benz GLE și GLS

Mercedes GLE și GLS
,
5.1K 0

Mercedes-Benz va schimba logistica viitoarelor SUV-uri după cum probabil ați citit deja pe mercedesblog.ro. Revista numărul 1 din Europa, AutoBild, a dezvăluit planurile pentru viitoarele modele GLE și GLS.

Viitoarele SUV-uri de clasă mare și lux și anume Mercedes-Benz ML (GLE) și GL (GLS) vor folosi o nouă platformă. După faceliftul de anul viitor, Mercedes-Benz va lansa o generație ML complet nouă (GLE) în 2018 și un nou GL (GLS) în 2019.

Succesorul modelului ML, care va fi denumit GLE, va folosi o platformă mai flexibilă și mai ușoară.

Citiți mai multe despre Mercedes ML facelift pentru 2015.

Printre principalele obiective ale noii generații se numără reducerea greutății și creșterea eficienței. Cel mai simplu mod de a crește eficiența este renunțarea la capabilitățile legendare off-road ale modelelor ML și GL. Însă Mercedes-Benz nu va folosi această cale.

Așadar, conform celor publicate de Auto Bild, noua arhitectură va păstra garda la sol înaltă, cursa lungă a suspensiei și reductorul în două trepte. Însă viitorul ML va fi cu 140 kg mai ușor, iar coeficientul aerodinamic va descrește de la 0,32, cât este în momentul de față la 0,30 prin optimizarea suspensiei pneumatice, a cutiei de viteze și a sistemului de tracțiune integrală. Și după ideea celor de la BMW, viitorul ML în versiunea de bază va utiliza tracțiunea spate. Mercedes-Benz promite că noua generație ML va consuma cu până la 20% mai puțin carburant.

Motorul V8 va fi disponibil doar pe modelul GLE 63 AMG, dar nu în forma actuală de 5,5 litri. GLE 63 AMG va utiliza noul motor V8 bi-turbo de 4 litri.

Mercedes-Benz va lansa o nouă generație de motoare diesel și benzină cu 6 cilindri în linie

Motorul bi-turbo V8 de 4,7 litri va fi înlocuit de un motor turbo cu 6 cilindri în linie de 3 litri, care va produce 435 CP, conform publicației Auto Bild. Gama turbo pe benzină va fi completată de motoare puternice de 2 litri în patru cilindri ce produc 231, respectiv 272 CP. O configurație de tipul 6 cilindri în linie va fi disponibilă și pentru noul motor de 2,9 litri turbodiesel care va produce până la 408 CP în versiunea de top. Acesta ar putea fi cel mai puternic motor diesel din lume. Toate aceste motoare vor fi cuplate la o cutie de viteze automată în 9 trepte.

Gama va fi completată de un model Plug-In Hybrid și va combina motorul electric cu 109 CP cu cel de 2 litri turbo ce produc împreună 279 CP și un cuplu de 550 Nm, în timp ce consumul așteptat este de 3,5l/100 km.

mercedes-GLS-2018-mercedesblog

Viitorul GL va utiliza aceeași logistică a denumirilor și va purta numele de GLS ( GL pentru categoria SUV și S pentru a arăta ca aparține familiei S-Class). Va păstra cele 7 locuri în versiune standard, iar ampatamentul va avea peste trei metri. Conform Auto Bild, la fel ca în cazul noii limuzine S-Class, Mercedes-Benz a plănuit câteva versiuni de lux pentru GL: o versiune first class cu patru locuri având scaunele spate în genul celor de la noul S-Class și un portbagaj imens și o versiune cu șase locuri cu facilități multimedia. În același timp, viitorul GLS va beneficia de sistemele active de siguranță și asistență de la limuzina S-Class. Dimensiunile jantelor se vor mări de la 20 sau 21 de inchi la 22 sau 23 de inchi.

Citiți mai multe despre Mercedes-Benz GL facelift pentru 2015.

Se pare că motorul V8 va rămâne în oferta pentru GLS, dar cilindreea se va micșora de la 4,7 litri la 4,0 litri, în timp ce puterea va crește de la 435 la 462 CP. O versiune Plug-In Hybrid va prelua sistemul de propulsie de la actualul S 500 Plug-In Hybrid. Un motor electric cu 116 CP și un cuplu de 340 Nm va fi combinat cu un motor V6 de 3 litri ce produce 333CP și 480 Nm cuplu, iar întregul sistem va produce 442 CP și un cuplu de 650 Nm, din care rezultă un consum de carburant de numai 3,9 litri la 100 km.

Dacă sunteți cunoscători de limbă germană, puteți citi articolul în întregime aici.

 

Comentati?

Your email address will not be published.