Undă verde pentru T-Rex. Prețurile noului Mercedes-Benz G500 4×4²

,
3.05K 0

T-Rex primește undă verde pentru producția de serie. Mercedes-Benz tocmai a anunțat prețurile oficiale pentru uriașul său G500 4×4², estimat la (țineți-vă bine!) nu mai puțin de 226,100 de euro, cu tot cu punțile portale, tracțiunea integrală permanentă și trei diferențiale autoblocante incluse – mai mult decât dublu în comparație cu ruda sa standard G 500, dar considerabil mai ieftin decât vârful de gamă sportiv AMG G 65 V12, cotat la 271,915 euro.

Mercedes-Benz G500 4×4² este propulsat de un motor V8 de 4.0 litri, versiunea mai puțin puternică a celebrului motor folosit de cel mai recent supercar de la Mercedes, AMG GT. De fapt, G500 4×4² este primul model Mercedes-Benz care primește versiunea standard a motorului twin-turbo V8 de 4.0 litri benzină, cu patru valve pe cilindru și injecție directă, dezvoltat de producătorul german. Unitatea de 90 de grade produce 422 CP. Este conform normelor EU6 și este programat să înlocuiască până la trei motoare V8 Mercedes-Benz existente deja, atunci când va intra în producția de serie, spre finele anului 2015. Turbocompresoarele sale sunt montate relativ sus în bancul cilindrilor, pentru o eficiență superioară și pentru o putere îmbunătățită.

merc-g500-4x4-9

O cutie automată cu șapte trepte 7G-tronic lucrează în tandem cu sistemul dezvoltat special 4×4, transmițînd permanent puterea către toate cele patru roți. G500 4×4² prezintă o cutie de transfer separată, angrenaj cu raport de transmisie mare și mic și trei diferențiale autoblocante, care pot fi activate din mers.

În ceea ce privește trenul de rulare, G500 4×4² a moștenit geometria complexă a punților de la fratele său mai mare 6×6. Un set de punți portale special dezvoltate, în care tubul transversal este amplasat deasupra centrului butucului roții, oferă o gardă la sol uluitoare de 450mm. Noi arcuri și noi unități amortizoare sunt, de asemenea prezente și beneficiază de suspensie adaptivă în două moduri: comfort și sport. În consecință, unghiurile de atac și de ieșire au crescut de la 36 și 27 de grade la 52, respectiv 54 de grade, în timp ce adâncimea de vad a ajuns de la 600mm la 1000mm, iar înclinarea laterală crește de la 28 la 30 de grade.

merc-g500-4x4-2

Mercedes-Benz sugerează că noul G500 4×4² va spulbera borna de 100 km/h în 6,5 secunde, va alerga cu o viteză maximă de 210 km/h cu un set opțional de jante și anvelope de 22 de inchi și 160 km/h cu anvelopele opționale speciale pentru off-road. Ca și G 63 AMG 6×6, G 500 4×4² vine cu anvelope speciale: mud/terrain cu dimensiuni 37 x 12.5 x 18 inchi, care se pot dezumfla până la cel puțin 1.0 bar pentru rularea pe nisip.

Interiorul urmează tratamentul de lux de la G 63 AMG cu un pachet designo Exclusive. Bordul, consola centrală și cotierele din portiere sunt îmbrăcate în piele neagră designo, prezentînd cusături albe constrastante, în timp ce scaunele și feșele de uși sunt îmbrăcate în microfibră Dinamica.

Comentati?

Your email address will not be published.