Formula 1 2017: TEST MERCEDES CU ANVELOPE PIRELLI

,
1.81K 0

Mercedes a testat, în premieră, pe circuitul Paul Ricard, anvelopele Pirelli pentru sezonul de Formula 1 2017. Pentru a simula nivelul de aderență pe care vor conta în sezonul viitor, Săgețile Argintii s-au prezentat pe pistă într-o configurație șocantă cu opt anvelope.

După Ferrari și Red Bull, Mercedes a demarat testarea anvelopelor pentru anul viitor (06.09.2016) lângă Le Castellet, cu tânărul pilot Pascal Wehrlein în monopost. Gumele Pirelli dau Săgeților Argintii o înfățișare mai agresivă. Aduc 8 centimetri în plus pe puntea din spate – de la 325 la 405 de milimetri. Pe față sunt cel puțin 6 centimetri în plus – 305 în loc de 245 milimeteri.

Pentru ca datele adunate să fie relevante, monopostul Mercedes s-a folosit și de o serie de trucuri aerodinamice. Subcadrul din fața anvelopelor din spate a primit acum șorțuri mai ample, grație cărora fluxul de aer este direcționat mai eficient către asfalt. Extremitățile nasului monopostului au fost, de asemenea coborâte.

mercedes-pirelli-2017-6

Există și un eleron suplimentar pentru difuzorul de aer (“Beam Wing”). Prezența sa echivalează cu valori ale puterii cu 20% mai mari pentru monoposturile Formula 1 din 2017, dar și cu o sarcină mai mare care va afecta anvelopele.

În paralel cu Mercedes, și Ferrari testează noile gume Pirelli. După ce Sebastian Vettel și Esteban Gutierrez au rulat pentru prima oară în august, la Fiorano, cu anvelopele late, acum și Kimi Raikkonen a experimentat pentru prima dată, pe circuitul de la Barcelona, cauciurile cu specificații pentru 2017.

Pirelli intenționează să folosească specificația finală doar la ultimul test, la finalul lunii noiembrie, la Abu Dhabi. O ultimă zi de teste este programată după încheierea sezonului, piloții titulari de la Ferrari, Red Bull și Mercedes urmînd să dea atunci verdictul final.

mercedes-pirelli-2017-5

 

Comentati?

Your email address will not be published.