Noul E-Class T-Modell 2016 filmat în premieră

,
1.47K 0

Noul E-Class T-Modell 2016 a fost spionat în trafic. Vânătorul amator de mașini Walko a surprins viitorul break de la Mercedes pe străzile orașului natal al lui Daimler, Stuttgart.

Prototipul alb filmat de Walko prezintă un camuflaj superficial, mai ales în zona grilei din față și a farurilor, care sunt acum vizibile. Silueta o imită cu succes pe cea a mai micului C-Class T-Modell, singurul detaliu care pare să diferențieze Clasa E de fratele său fiind liniile sale mai alungite și ușor mai sportive. Am observat și acoperișul deosebit de mare, care se extinde spre spate cât de mult posibil, deasupra banchetei.

Este de așteptat ca noul E-Class să moștenească platforma modulară MRA de la C-Class W205, cu ampatamentul extins pentru un spațiu interior superior. Gama de motorizare va fi în totalitate nouă pentru E-Class, imitînd de asemenea, colecția de motoare pe benzină și pe motorină de la E-Class. Călcînd pe urmele celor de la BMW, noile unități vor fi dezvoltate conform principiului modular, ca și unități cu trei, patru sau șase cilindri, construite dintr-o serie de cilindri identici de 0,5 litri. Mașina ar trebui să folosească și o transmisie automată cu nouă trepte.

Motorul de bază de 4 cilindri va fi preluat direct de la fratele mai mic, în timp ce o nouă generație de motoare diesel (OM654) va înlocui actuala gamă OM 651. Se pare că Mercedes se orientează și către rădăcinile sale L6, dezvoltînd un nou motor twin-turbo cu 6 cilindri în linie (M256). Acesta ar fi menit să înlocuiască actualele unități V6 și să dezvolte 430 PS. În vârful gamei, se va poziționa versiunea AMG cu motorul V8 biturbo de 4,0 litri, într-o formă ușor modificată și cu 421 PS, înlocuind cu eficiență unitatea de 4,7 litri și 408 PS care se regăsește în prezent la modelele E500/E550. Modelul AMG 63 v primi, de asemenea, același motor de origine AMG (fără ungerea sub presiune cu carter uscat), dar în versiunea cu 510 PS.

Debutul comercial este programat pentru începutul anului 2016, ceea ce înseamnă că premiera oficială va avea loc anul viitor la salonul auto de la Detroit sau la cel de la Geneva.

Comentati?

Your email address will not be published.