Cu declinul segmentului decapotabilelor în fundal, Mercedes-Benz lucrează, în prezent, la ultimele retușuri ale faceliftului pentru roadsterul mărcii, SLC (fost SLK).
Nu este momentul potrivit să fii un vehicul decapotabil cu două locuri – sau cu oricâte locuri: vânzările au scăzut constant, iar cumpărătorii de mașini rămân reticenți în privința ideii de a-și cheltui banii munciți din greu pe o decapotabilă în aceste vremuri nesigure.
Asta ar putea fi explicația faptului că Mercedes-Benz a amânat atât de mult data lansării noului său roadster care va fi denumit SLC, în concordanță cu noua strategie de denumire a modelelor. Actualul model a rămas neschimbat încă de la lansarea din 2011, în timp ce această versiune cu facelift venită cam târziu este așteptată să-și facă apariția la salonul auto de la Geneva de anul viitor (sau poate va avea chiar un debut timpuriu, la Frankfurt, în această toamnă).
Principalele modificări la exterior au vizat partea din față, care are acum o grilă mai mare, concavă, iar farurile au un design modificat – gândește-te la Clasa C și nu vei fi prea departe. Spatele mașinii va primi un tratament asemănător, cu o bară schimbată și stopuri cu tehnologie LED.
Interiorul a scăpat, deocamdată, obiectivelor fotografilor spion, dar ar fi prudent să presupunem că nu vor fi schimbări drastice – probabil vom vedea instalată noua interfață COMAND, dar și noul display mai mare precum și posibilitatea de opta pentru noi materiale și culori.
În ceea ce privește sistemele de propulsie, singurul care contează cu adevărat este cel care va propulsa versiunea AMG – Mercedes-AMG SLC 63 va schimba motorul V8 de 5.5 litri cu noua unitate mai mică de la AMG, care s-a dovedit a fi un real succes la cele mai recente modele. Este un biturbo V8 de 4.0 litri cu diferite stadii de putere, așa că puterea totală finală a lui AMG SLC 63 va fi, în cele din urmă, o decizie internă.
Ar trebui să existe și câteva motoare puternice cu patru cilindri pentru a menține cât mai jos prețurile de achiziție, la fel ca și o nouă (pentru acest segment) transmisie automata cu nouă trepte, pe lângă cea manuală cu șase trepte.
Este încă devreme să discutăm despre prețuri, dar având în vedere circumstanțele din prezent, Mercedes-Benz ar risca enorm dacă ar ridica prețul noului model, așa că așteptă-te ca noul SLC să se încadreze în aceleași limite.
Sursă foto: Automedia