Mercedes-AMG PETRONAS a riscat și a câștigat în Singapore. Cursa s-a încheiat cu ordinea cu care începuse, cu Nico Rosberg trecând primul linia de sosire, urmat de Daniel Ricciardo și de Lewis Hamilton. Însă spectatorii au uitat să mai respire ture bune spre finalul cursei nocturne.
Nico Rosberg revine la șefia clasamentului general, după ce a zburat în fruntea plutonului cea mai mare parte dintre ele 61 de tururi de la Singapore. De pe primul loc, neamțul nu a văzut accidental teribil care l-a scos din cursă pe Nico Hulkenberg. Acesta a fost acroșat de monopostul Torro Rosso pilotat de Carlos Sainz și s-a izbit de parapetul de pe linia boxelor. Cu Safety Car-ul intrat pe circuit, Nico Rosberg nu a câștigat prea mult timp.
În turul cu numărul 23, Hamilton, desi cu anvelope noi, începuse să simtă în ceafă răsuflarea lui Kimi Raikkonen, pilotul de la Ferarri aflându-se la numai o secundă în urma lui. Colegul finlandezului, Sebastian Vettel, plecat de pe ultima poziție, înghițea practic distanța care îl separa de cei aflați în fruntea plutonului, depășind tot ce îi ieșea în cale.
Hamilton a fost lider, dar pentru o scurtă perioadă de timp, până când a fost și el nevoit să intre la boxe. Însă cea care i-a dat emoții mari britanicului a fost următoarea oprire la boxe. La ieșire, campionul mondial a reușit să se strecoare milimetric în fața lui Raikkonen. Reluările TV l-au arătat pe șeful echipei, Toto Wolff, aplaudând și dansând de bucurie, fericit să-și vadă pilotul în fața fostului campion de la Ferarri.
Ceea ce părea să fie floare la ureche s-a transformat într-un chin pentru Nico Rosberg începând cu turul 49. Neamțul a început să piardă teren în fața lui Ricciardo, din cauza anvelopelor aflate la un grad ridicat de uzură. Deși mecanicii erau pregătiți să-l primească pentru un schimb, directorul executiv Paddy Lowe a decis să-l păstreze pe circuit în continuare. Cele 27 de secunde avans nu ar fi fost suficiente pentru a-l ține pe Rosberg în frunte dacă ar fi făcut oprirea. Așa că Nico a trecut prin iad în ultimele 12 tururi pe care le mai avea până la final.
Rulând cu anvelope noi, Daniel Ricciardo de la Red Bull înghițea, pur și simplu, distanța care îl despărțea de Rosberg, fiind chiar și cu 2.7 secunde mai rapid pe un tur de circuit. Cu un tur înainte de final, distanța de aproape jumătate de minut se redusese la numai două secunde. În cele din urmă, pilotul de la Mercedes a trecut linia de sosire cu numai 0,4 secunde în fața australianului. A fost suficient pentru a-l readuce în fruntea clasamentului general. Lewis Hamilton a încheiat pe trei, iar Singapore a fost acoperit de lumini stroboscopice și artificii.
Cu șase curse înainte de final, opt puncte îi despart pe cei doi piloți de la Mercedes -AMG PETRONAS, Nico Rosberg și Lewis Hamilton. Marele Circ ajunge în Malaezia peste două săpămâni.