Mercedes-Benz nu regretă nicio secundă că a plătit 9 milioane de dolari ca să apară la televizor doar 60 de secunde în timpul finale NFL. Căutările pentru AMG GT-ul arătat în reclamă au crescut cu 3,107% pe site-ul AutoTrader!
Este cea mai mare creștere obținută de companiile care au difuzat reclame în timpul evenimentului. Toată lumea de la Mercedes-Benz spera să ajungă la publicul țintă și să îmbunătățească imaginea brand-ului, dar la așa ceva nici nu au îndrăznit să viseze.
Clipul de 60 de secunde a concurat, duminică seara, cu câteva dintre cele mai importante companii producătoare de mașini, oferind o versiune contemporană a fabulei lui Esop, “Țestoasa și iepurele”. Doar 30 de secunde din spațiul publicitar din timpul meciului a fost evaluat la 4,5 milioane de dolari, ceea ce reprezintă o sumă record. Dar vorbim și despre o audiență record, cu 114 de milioane de telespectatori care au dat pe NBC ca să urmărească Super Bowl. Imediat după marea finală a sezonului, s-a crezut că audiența a fost de 112,8 milioane de telespectatori. Dar ulterior, măsurătorile au arătat că anul acesta, s-a depășit cu mult recordul de 111 milioane înregistrat anul trecut. Ediția Super Bowl din acest an este cel mai vizionat program din istoria televiziunii.
Dintre toți producătorii auto care au difuzat reclame în seara zilei de 1 februarie, Lexus NX a venit pe locul 2 în topul căutărilor, cu o creștere de 2,069 la sută, pe același site.
BMW a promovat modelul electric i3, iar creșterea în căutări a fost oarecum dezamăgitoare pentru compania din Munchen. BMW a înregistrat doar o creștere de 433%.
AutoTrader a analizat activitatea utilizatorilor o oră după difuzarea fiecăru spot publicitar și a comparat-o cu activitatea dinaintea finalei NFL.
“Cu doi ani în urmă, Mercedes-Benz a promovat noul model – CLA-ul de 29 000 de dolari – avînd ca target clar publicul tânăr”, spune Michelle Krebs, analist la AutoTrader.com din Atlanta. “Căutările pentru acea mașină au explodat, pur și simplu, pe toate site-urile, iar vehiculul nici nu era încă la vânzare.”
Mercedes-Benz a țintit, de această dată, un public total opus celui de anul trecut, arătînd în reclamă AMG GT S, nu tocmai unul dintre cele mai ieftine modele ale brand-ului, din moment ce prețurile pornesc de la 129 000 de dolari.
Creșterile înregistrate pentru Mercedes-Benz sunt și cele mai mare înregistrate vreodată de site-ul menționat.