Niciun regret pentru Mercedes-Benz! A meritat până la ultimul cent!
, / 1186 0

Niciun regret pentru Mercedes-Benz! A meritat până la ultimul cent!

SHARE
Home AMG AMG GT Niciun regret pentru Mercedes-Benz! A meritat până la ultimul cent!

Mercedes-Benz nu regretă nicio secundă că a plătit 9 milioane de dolari ca să apară la televizor doar 60 de secunde în timpul finale NFL. Căutările pentru AMG GT-ul arătat în reclamă au crescut cu 3,107% pe site-ul AutoTrader!

Este cea mai mare creștere obținută de companiile care au difuzat reclame în timpul evenimentului. Toată lumea de la Mercedes-Benz spera să ajungă la publicul țintă și să îmbunătățească imaginea brand-ului, dar la așa ceva nici nu au îndrăznit să viseze.

Clipul de 60 de secunde a concurat, duminică seara, cu câteva dintre cele mai importante companii producătoare de mașini, oferind o versiune contemporană a fabulei lui Esop, “Țestoasa și iepurele”. Doar 30 de secunde din spațiul publicitar din timpul meciului a fost evaluat la 4,5 milioane de dolari, ceea ce reprezintă o sumă record. Dar vorbim și despre o audiență record, cu 114 de milioane de telespectatori care au dat pe NBC ca să urmărească Super Bowl. Imediat după marea finală a sezonului, s-a crezut că audiența a fost de 112,8 milioane de telespectatori. Dar ulterior, măsurătorile au arătat că anul acesta, s-a depășit cu mult recordul de 111 milioane înregistrat anul trecut. Ediția Super Bowl din acest an este cel mai vizionat program din istoria televiziunii.

Mercedes-Benz The Big Race

Dintre toți producătorii auto care au difuzat reclame în seara zilei de 1 februarie, Lexus NX a venit pe locul 2 în topul căutărilor, cu o creștere de 2,069 la sută, pe același site.

BMW a promovat modelul electric i3, iar creșterea în căutări a fost oarecum dezamăgitoare pentru compania din Munchen. BMW a înregistrat doar o creștere de 433%.

AutoTrader a analizat activitatea utilizatorilor o oră după difuzarea fiecăru spot publicitar și a comparat-o cu activitatea dinaintea finalei NFL.

“Cu doi ani în urmă, Mercedes-Benz a promovat noul model – CLA-ul de 29 000 de dolari – avînd ca target clar publicul tânăr”, spune Michelle Krebs, analist la AutoTrader.com din Atlanta. “Căutările pentru acea mașină au explodat, pur și simplu, pe toate site-urile, iar vehiculul nici nu era încă la vânzare.”

Mercedes-Benz The Big Race

Mercedes-Benz a țintit, de această dată, un public total opus celui de anul trecut, arătînd în reclamă AMG GT S, nu tocmai unul dintre cele mai ieftine modele ale brand-ului, din moment ce prețurile pornesc de la 129 000 de dolari.

Creșterile înregistrate pentru Mercedes-Benz sunt și cele mai mare înregistrate vreodată de site-ul menționat.

Comentati?

Your email address will not be published.