Anii au trecut și lucrurile s-au schimbat când vine vorba de design și tehnologie. Dar performanța ține capul sus. Sau poate a ridicat ștacheta și mai sus? Avem un Mercedes C63 AMG DTM și un Mercedes-Benz 190E EVO II DTM ca să punem punctul pe i.
Juniorul familiei de vitezomani, Mercedes C63 AMG DTM, are ocazia să-și întâlnească strămoșul, un Mercedes-Benz 190E EVO II DTM din 1990. Bunicul s-a retras în glorie de pe circuit, după ce a adunat 84 de victorii în 156 de curse, zece titluri de campion pentru pilotul care îl conducea și 13 titluri la Constructori. Acum merge cap la cap cu C63 AMG DTM, care are la bază modelul certificat pentru drumurile publice Mercedes-AMG C-Class Coupe. Cele două bestii vor fi supuse unor teste de accelerație, frânare și manevrabilitate.
Piloții profesioniști Karl Wendlinger, alături de modelul clasic, și Maro Engel, însoțit de tânărul C63 AMG, își dau întâlnire pe circuit. Va reuși tânărul AMG cu motor V8 de 4.0 litri și transmisie manuală cu șase trepte să îl răpună pe mult mai experiementatul EVO cu motor de 2,5 litri cu 4 cilindri? Urmăriți clipul de mai jos pentru a vedea rezultatul duelului dintre școala veche și școala nouă a mașinilor de curse.
Ca să înțelegeți și mai bine duelul, iată câteva detalii interesante:
-
190E EVO II DTM nu are niciun buton pe volan, rivalul său are zece.
-
C63 AMG DTM are portiere care cântăresc fiecare câte 5 kilograme.
-
C63 AMG DTM vine cu frâne carbon-ceramice, care au nevoie de o temperatură superioară pentru a acționa eficient.