Mercedes C-Class Cabrio spionat pentru ultima oară înainte de a ajunge la Geneva

,
1.69K 0

Mercedes C-Class Cabrio, prima decapotabilă a companiei care poartă denumirea C-Class, vine la Geneva, luna viitoare. Mai este suficient timp, atunci, pentru ultima ședință foto, care dezvăluie noile versiuni Mercedes-AMG C 63 și C 43.

Avînd ca inspirație noul C-Class Coupe cu înfățișare superbă, viitorul C-Class Cabrio va fi poziționat chiar la baza gamei de decapotabile a companiei cu stea în trei colțuri. Spre deosebire de decizia celor de la BMW, Mercedes nu va alege soluția acoperișului ridig, optînd, în schimb, pentru un pavilion textil, menținînd astfel o greutate mică datorită complexității reduse a sistemului.

Și la capitolul motorizare, lucrurile sunt destul de previzibile. Mercedes C-Class Cabrio moștenește în mare platforma MRA a actualei limuzine C-Class, așa că unitățile cu patru și șase cilindri preluate de la Coupe vor fi acompaniate de către extraordinarul motor V8 biturbo, folosit și la AMG T, rezervat vârfului de gamă Mercedes-AMG C 63 Cabrio. Cu 476-510 CP la dispoziție, noul Mercedes-AMG C 63 Cabrio ar trebui să aibă un avantaj considerabil în războiul BMW M4.

 

O altă evoluție interesantă se referă la deliciosul C 450 AMG. Ca urmare a deciziei celor de la Mercedes de a-și reconfigura strategia AMG și de a repoziționa toate modelele AMG Line ca versiuni Mercedes-AMG pur-sânge, C 450 AMG va beneficia de modificarea de nume pe care o anticipam. Va fi, așadar, Mercedes-AMG C 43.

Mutarea nu va aduce însă modificări tehnice semnificative pentru C 450 AMG. Modelele AMG Sports aveau deja motoare și caroserii dezvoltate de către AMG, așa că ‘noul’ Mercedes-AMG C 43 Cabrio va continua, pur și simplu, să se bazeze, în ceea ce privește puterea, pe senzaționalul motor V6 biturbo de 3,0 litri cu 367 CP.

De ce C 43, ați putea întreba? Simplu. Mercedes-AMG consideră că denumirea reprezintă o aluzie subtilă la C 43 AMG din anii ’90, dar și că rimează în mod convenabil cu mai marile modele 63, folosind motoare V8 biturbo de 4,0 litri.

RĂMÂNEȚI PE RECEPȚIE PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII ȘI PENTRU TOT CE SE ÎNTÂMPLĂ LUNA VIITOARE LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA.

Foto: AUTOMEDIA

Comentati?

Your email address will not be published.