Regele camioanelor: Mercedes Zetros 3643 AS 6×6

,
2.84K 0

Acolo unde alte camioane nu se descurcă, există o soluție: Mercedes Zetros. Noul vârf de gamă este Zetros 3643 AS 6×6, cu un motor de 12 litri.

Versiunea regală a gamei Mercedes-Benz Zetros este Zetros 3643 AS 6×6, pregătită să opereze pe orice tip de suprafață. Acest camion super capabil este propulsat de motorul OM 457 LA cu șase cilindri și o capacitate de 11,97 litri, care dezvoltă 428 CP și 2.100 Nm. Motorul se aliniază doar normelor Euro 3, dar acest super camion nu este pentru Europa. Principala sa misiune se desfășoară în țările arabe, acolo unde va construi conducte de țiței sau în junglă, pentru a salva vieți.

Motorul lucrează în tandem cu o cutie cu nouă trepte cu low range. Tracțiunea 6×6 este permanentă și fiecare punte are câte un diferențial autoblocant, care îi asigură aderență maximă.

Zetros este disponibil în configurații diferite, începînd cu o cabină standard și încheind cu una cu șapte locuri, iar trenul de rulare poate fi folosit chiar și pentru construcția de vehicule cu diverse sarcini.

Mercedes-Benz Zetros este cea mai bună soluție atunci când tehnologia are nevoie să acționeze pe șosea sau pe suprafețe dure. De exemplu, în lupta cu incendiile forestiere, în aeroporturi sau în cazul unor dezastre naturale. Gama Zetros de la Mercedes-Benz le oferă clienților camioane care combină tradiția design-ului cu cabina în spatele motorului, care și-a dovedit deja eficiența, cu puterea și fiabilitatea vehiculelor comerciale moderne. Zetros are la bază tehnologia Mercedes-Benz la scară largă, dar este un camion de off-road special, grație design-ului său care poziționează cabina în spatele motorului. Păstrînd tradiția camioanelor cu motorul în fața cabinei și tracțiune integrală, acesta valorifică din plin avantajele design-ului, fiind un mijloc de transport solid și demn de încredere în afara șoselelor. Poziția de condus, aflată în spatele punții din față, asigură un nivel înalt de confort la rulare. Service-ul și reparațiile sunt facile, grație unei capote care se poate ridica în față.

Design-ul convențional al modelului are drept consecință o înălțime redusă pentru Zetros, permițînd modelelor de bază 1833 A 4×4 și 2733 A 6×6 să fie transportate la bordul unor aeronave cum ar fi Hercules C 130 sau Transall C 160. Și transportul feroviar este posibil, pentru că aceste versiuni respectă dimensiunile impuse de normele internaționale pentru căile ferate, atunci când elementele atașate sunt configurate corespunzător. Aceste caracteristici reprezintă avantaje deosebite pentru Zetros în intervenții în cazul unor dezastre.

 

Comentati?

Your email address will not be published.