Un nou clip de la Mercedes-Benz complimentează liniile ultraaerodinamice ale Mercedes-ului S-Class Coupe, mașina pe care cei de la Stuttgart o caracterizează ca fiind apogeul design-ului și al inovației. Vehiculul a fost prezentat în premieră anul trecut, la Salonul Auto de la Geneva.
Aerodinamica acestui coupe nu este dovedită, de această dată, într-un tunel de vânt, ci într-unul săpat în Munții Alpi. O călătorie de-a lungul unui drum cu serpentine este o misiune ușoară pentru S-Class Coupe, pentru că mașina este dotată standard cu suspensie pneumatică Airmatic și Magic Body Control cu până acum unica funcție de înclinare în curbe din industria auto este opțională. Grație sistemului standard de suspensie, coupe-ul sportiv și elegant este cu 10 mm mai jos ca limuzina. La viteze mari, automobilul coboară cu încă 10 mm, oferind senzația unei veritabile curse.
Și pentru ca tot vorbim de curse, S-Class Coupe vine în două versiuni de putere: motorul V8 biturbo de 4,7 litri, cu 455 CP și 700 Nm pentru S 500, care aleargă de la 0-100 km/h în doar 4,6 secunde, și un V8 bitubro de 5,5 litri, cu 585 CP și 900 Nm în vitezomanul S 63 AMG Coupe, care este genul de vehicul pe care îl ratezi dacă clipești: accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,9 secunde.
Dacă farurile v-au atras cumva atenția, aveți tot dreptul să nu vă puteți lua privirea de la ele: sunt 43 de LED-uri în fiecare far. Un total de 450 de lumini cu tehnologie LED au fost montate în mașina construită la Stuttgart. Fiecare stop găzduiește încă 39 de LED-uri, iar la interior, sunt aproximativ 300.
Provocat de-a lungul celui mai frumos drum din lume, așa cum Top Gear a numit Transfăgărășeanul românesc, Mercedes-Benz S-Class Coupe s-a dovedit a fi – așa cum ni se promitea – cel mai silențios automobil, ca și limuzina S-Class, chiar și la viteze de peste 180 km/h. Puteți să ne credeți pe cuvânt, pentru că am testat-o în această iarnă. Sau vă puteți convinge dacă dați click aici!