Mercedes-Benz S-Class Cabriolet și yachtul Silver Fast într-o aventură pe mare

Monte Carlo, Monaco
,
1.94K 0

Cel mai așteptat debut de la Salonul Auto de la Frankfurt, S-Class Cabriolet, a călătorit vreme îndelungată până a ajuns la standul Mercedes-Benz din Germania. Super decapotabila a petrecut câteva zile pe mare, nu departe de coasta Principatului Monaco.

Legănat de Marea Mediterană, Mercedes-Benz S-Class Cabriolet a petrecut zile întregi pe mare, nu departe de Monte Carlo, paradisul automobilelor de lux și al cazinourilor.

Pentru a asigura condiții impecabile comorii motorizate, înainte de premiera sa mondială, Mercedes-Benz s-a aliat cu cel mai tare constructor de ambarcațiuni din Australia, Silver Yachts. Așadar, compania de la Stuttgart a primit cea mai recentă creație, denumită “Silver Fast”, lansată chiar anul acesta.

Superyachtul atinge o viteză maximă de 22 de noduri și măsoară 77 de metri în lungime, fiind, la ora actuală, cel mai mare și mai rapid yacht motorizat din lume, construit în totalitate din aluminiu și cu propulsie convențională. Acestea sunt, cu siguranță, detalii în care se regăsește și Mercedes-Benz, pentru că decapotabila de lux țintește același loc în clasamentul pieței premium. Însă, nu în cel naval, ci terestru.

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet Silver Fast Yacht

Atât S-Class Cabriolet cât și yacht-ul oferă confort deplin în aer liber, chiar și în sezonul rece. Yachtul Silver Fast oferă o punte la pupă, cu o grădină de iarnă, care le oferă proprietarilor o senzație veritabilă de aer liber pe durata călătoriilor lungi.

Cât despre Mercedes-Benz S-Class Cabriolet, la bordul lui ancorează ADN-ul Clasei S, plus confortul și prospețimea din aer liber, cu ajutorul funcțiilor sale AIRSCARF și AIRCAP. Pachetul opțional Warmth Comfort include cotiere încălzite pe consola central și pe uși, dar și un volan multifuncțional încălzit.

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet Silver Fast Yacht

Există însă o ușoară diferență între S-Class Cabriolet și yachtul Silver Fast. Extravaganta ambarcațiune este, să spunem, un pic mai… costisitoare. Cam de 10 ori mai costisitoare decât decapotabila: costă cam 90 075 000 de dolari.

Sursă: GTSpirit.

Comentati?

Your email address will not be published.