Brabus, compania de tuning de renume internațional, a dezvăluit un pachet complet pentru versiunea break a lui Mercedes-Benz Clasa C in versiunea AMG Line. Dar nu te entuizasma prea tare: nu-i genul ăla de tuning dement cu care am fost obișnuiți de Brabus în ultima vreme.
Nu e dement-dement, dar e destul de dement. Fii atent la cum arată: Brabus a adăugat o bară față mai agresivă vopsită în gri titaniu împreună cu o inserție gen difuzor pe spoiler-ul spate. Tot în spate, pachetul Brabus a decorat break-ul Clasa C AMG Line cu un sistem sport cu patru țevi cromate de evacuare. Discret? Nu prea cred…
Jantele, de asemenea, sunt destul de țipătoare: sunt Monoblock F de 20 de inci cu spițe încrucișate, îmbrăcate în anvelope de 225/35 R20 pe față și 255/35 R20 pe spate.
Dacă te uiți la imaginile astea și ți se pare că break-ul ăsta Clasa C AMG Line este mai coborât ca de obicei, să știi că ai dreptate. Folosește o configurație specială a suspensiei, dezvoltată în colaborare cu Bilstein (cei care se dau în vânt după amortizoare știu despre cine e vorba), care coboară mașina cu 30 mm în comparație cu versiunea standard. De asemenea, oferă și posibilitatea de a regla setările și este perfect compatibilă cu vehicule echipate cu suspensia pneumatică Mercedes-Benz AIRMATIC.
Din moment ce vorbim despre un Brabus, există o modificare și în privința puterii motorului. Nu este una spectaculoasă, așa cum ai fi înclinat să crezi, dar o creștere este o creștere, indiferent de cum o dai:
- 21 CP (15 kW) & 50 Nm pentru C 180;
- 41 CP (30 kW) & 30 Nm pentru C 200;
- 34 CP (25 kW) and 50 Nm pentru C 250;
- 35 CP (26 kW) & 50 Nm pentru C 220 BlueTEC;
- 31 cP (22 kW) & 50 Nm pentru C 250 BlueTEC.
Negreșit, și interiorul va deveni unul tipic pentru Brabus, cu covorașe din velur, pedale din aluminiu, un vitezometru personalizat cu marcaj până la 340 km/h și o gamă largă de culori pentru piele și alcantara. Nu există informații în privința prețurilor, așa că Brabus mai păstrează încă o doză de mister.