Mercedes-Benz CLA Shooting Brake. Primul test de la AutoExpress
, / 1589 0

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake. Primul test de la AutoExpress

SHARE
Home Mercedes-Benz CLA-Class Mercedes-Benz CLA Shooting Brake. Primul test de la AutoExpress

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake acoperă o nișă nouă, combinând caracterul practic al unui break cu ifosele unui stil mai senzual. Dar chiar trebuia completată nișa respectivă? Se pare că cei de la AutoExpress au răspunsul.

Hai să începem cu partea practică a lui CLA Shooting Brake, care a lăsat o impresie mai degrabă derutantă. Britanicii critică deschizătura îngustă a portbagajului. Chiar dacă cei 495 de litri dau bine pe hârtie, caracterul practic este depășit de modele clasice precum Volkswagen Golf Estate. Din fericire, pachetul opțional Load Compartment permite o poziționare ceva mai ridicată a scaunelor din spate, iar volumul portbagajului poate fi mărit, în consecinţă, cu 100 de litri. Bancheta se pliază, punând la dispoziție 1.354 de litri, dar plafonul face dificilă încărcarea bagajelor voluminoase.

cla-shooting-3

Spațiul în spate este destul de generos. Locul la cap în partea din spate a fost mărit cu 40 mm, dar cu toate acestea, persoanele mai înalte vor lovi cu genunchii scaunele din faţă.

Panoul de bord a fost împrumutat de la limuzina CLA și pune la dispoziție toate dotările de lux şi entertainment ale acesteia. Ecranul de tip iPad și schimbătorul de viteze montat pe coloana de direcţie au devenit deja sinonime cu însuși brandul german.

cla-shooting-brake

Cum se conduce, însă?  Shooting Brake se simte la fel ca modelul CLA standard, călătoria fiind una cu relativ încântătoare, cu suspensie standard. Suspensia se “fâțâie” peste tot, cu excepţia suprafețelor netede, iar servodirecția electrică oferă un feeling vag, mai ales la viteze mari.

cla-shooting-2

Motorizarea este însă una care merită aplauze. Unitatea de 220 CDI de 2.1 litri diesel, care dezvoltă 175 CP împinge bine mașina pe autostradă. Transmisia cu dublu ambreiaj şi șapte viteze pune la dispozitie modurile Eco, Sport și Manual. Este indicat modul Eco, întrucât treptele de viteză vor fi selectate mult mai lin. Alege Sport și aceasta va menține fiecare treaptă de viteză mai mult decât ți-ai fi dorit.

cla-220-shooting

Care este verdictul AutoExpress? Se conduce fix ca un CLA standard, dar ai la dispoziție mai mult spațiu, care, însă, nu este atât de practic, cât am fi sperat noi. Prețul ridicat înseamnă că trebuie să plătești pentru aspect.

Sursa: AutoExpress

Comentati?

Your email address will not be published.