Mercedes-AMG GT4: Supercar-ul cu patru uși vine în 2019

,
1.46K 0

Mercedes-AMG GT4 va fi dezvăluit sub forma unui concept Vision, anul viitor – pentru a sărbători aniversarea de 50 de ani a companiei AMG. Noul frate cu patru uși al supercar-ului AMG GT ar trebui să fie intre în producția de serie în 2019.

Segmentull supermașinilor sport cu patru uși este dominat de Porsche Panamera și, în oarecare măsură, de Aston Martin Rapide. Conform Autocar, Mercedes-Benz va schimba acest lucru anul viitor, cu o versiune cu patru uși a lui AMG GT. GT 4 va veni ca un al treilea model produs de AMG, după SLS și GT.

Având la bază structura MRA, aceeași platformă ca și viitorul CLS, Mercedes-AMG GT4 nu va prelua însă, elemente de design sau de caroserie de la fratele mai mare și mai civilizat. Caroseria sa va fi construită din aluminiu, în timp ce șasiul va fi complet reconfigurat de către inginerii AMG, cu un ampatament unic și cu un alt ecartament.

Alte caracteristici dedicate sunt folosirea suplimentară a materialelor ușoare în cadrul podelei și structurii caroseriei, în mare parte aluminiu și oțel de mare rezistență format la cald, preferința pentru acestea fiind menită să reducă greutatea noului model sub cea a modelelor deja existente în portofoliul Mercedes-AMG, care sunt construite pe platforma MRA, căutând astfel să obțină un potențial mai mare pentru performanță și o manevrabilitate superioară.

Noul Mercedes-AMG GT4 va fi și mai mic, și mai ușor ca CLS, preluând punctele forte de la Mercedes-AMG GT în ceea ce privește caracterul sportiv și agilitatea. În ciuda intenției celor de la AMG de a reduce greutatea, noul model este așteptat să ofere spațiu suficient pentru patru adulți și bagajele lor.

Puterea va fi furnizată de același motor AMG V8 de 4.0 litri, prezent sub capota noului Mercedes-AMG E 63. Conform revistei Autocar, puterea sa va fi egală cu a limuzinei cu 612 CP în versiunea de top, S. Sistemul de tracțiune integrală 4Matic va fi oferit standard, cu versiunile 4Matic+ și S 4Matic+ disponibile de la bun început.

Mercedes-AMG GT4 ar trebui să vină și cu cea mai recentă versiune a transmisiei automate AMG Speedshift MCT și 4Matic cu distribuție variabilă a puterii între roțile din spate și din față și o funcție ‘drift’, care expediază puterea exclusiv către roțile din spate pentru a favoriza subvirarea.

Prețul estimat pornește de la 120.000 de lire sterline, o cifră justificată de turul de forță tehnologic prezent sub liniile senzuale ale noului Mercedes-AMG GT4, cu frâne din carbon, montare dinamică a motorului și un diferențial autoblocant incluse.

Sursă foto: Autocar

Comentati?

Your email address will not be published.