Designerii și fotomodelele de la Mercedes-Benz Fashion Week nu vor ști niciodată ce înseamnă transportul în comun din Londra. Șefii evenimentului le-au pus la dispoziție mașini speciale ca să-i plimbe prin capitala modei din această săptămână. Patru modele Mercedes îi apără de paparazzi pe designeri și pe manechine, dar și pe invitați.
La Londra, Mercedes a colaborat cu designer-ul american Rick Owens pentru personalizarea vehiculelor cu o desene grafice uluitoare. Mașinile promovează și proiectul designer-ului, “Lumea lui Rick Owens” și înfățișează bustul creatorului ținînd în mână o torță aprinsă, copie a unei statui de 23 de picioare aflată chiar sub ceasul Selfridges, la magazinul din strada londoneză Oxford.
Rick Owen și Mercedes-Benz colaborează și pentru un concurs care promovează stilul avant-gardist al ambelor mărci. Oamenii care văd mașinile personalizate prin oraș și care share-uiesc o fotografie cu Mercedes-ul pe rețelele de socializare, folosind hashtag-ul campaniei, #WordOfRickOwens, pot câștiga un card de cumpărături în valoare de 500 de lire sterline.
Mercedes-Benz pune la dispoziție trei limuzine cu șofer și un model clasa G pentru cei care au nevoie de transport în timpul Săptămânei Modei de la Londra. Vehiculele de lux au facilități special la interior, pentru a le face fericite pe starurile modei. Fiecare are o frapieră pentru a păstra șampania rece, dar și un monitor pe care rulează imagini înregistrate de la evenimentul de modă.